HomeApple EventApple Aktualizace iPads před 25. březnem Services Event

Apple Aktualizace iPads před 25. březnem Services Event

Speciální sleva pro posluchače Podcast!

Chcete více obsahu iOS, který je navržen tak, aby byl váš život snazší a produktivnější? Navštivte iphonelife.com/PodcastDiscount a získejte $ 5 z našeho prémiového předplatného iOSApple Insider.

Otázky týdne:

  1. Pro ty z vás, kteří se chystají sledovat oznámení společnosti Apple z 25. března, pošlete jakékoli dotazy nebo připomínky do 14:00. CST, v den oznámení a odpovíme a projednáme. Email [email protected].
  2. Máte chlapi nějaké zkratky, které máte rádi? Podělte se s námi na [email protected].
  3. Jste nadšeni z nových iPadů? Který z nich dostanete a proč? Email [email protected] nám dejte vědět.

Články uvedené v této epizodě:

  • Jak přepínat mezi zařízeními Bluetooth v Control Center
  • Klávesové zkratky App Intro: Výběr, Editace Vytvoření základních zkratek na iPhone
  • 5 Přizpůsobené iOS 12 Klávesové zkratky, které můžete vyzkoušet doma
  • Uživatelská příručka Klávesové zkratky
  • Apple Oznámení: iPad Mini 5 Nový iPad Air jsou zde
  • iPad Pro In-Depth recenze: Je to notebook náhradní Apple slíbil?
  • Plán velkých výdajů společnosti Apple na výzvu Netflixu se mění
  • Užitečné odkazy:

  • Připojte se ke skupině Facebook iOSApple
  • Procházka zasvěcených osob: získejte špičkové výhody
  • Získejte Insider slevu pro posluchače Podcast
  • Zaregistrujte se a získejte bezplatný Tip dne
  • Odeslání podcastu e-mailem
  • Přihlásit se k odběru časopisu iOSApple

Přepis epizody 106:

Donna Cleveland: Ahoj a vítejte na epizodě 106 iOSApple Podcast. Jsem Donna Cleveland, šéfredaktorka iOSApple.

David Averbach: Jsem [David Averbach 00:00:12], generální ředitel a vydavatel.

reklama

Sarah Kingsbury: A já jsem Sarah Kingsbury, senior web editor.

Donna Cleveland: Každá epizoda vám přináší ty nejlepší aplikace, špičkové tipy a skvělé vybavení ve světě iOS. A tato epizoda bude mít také čtyři i-nové sekce, protože Apple má 25. března událost týden od dneška nebo týdne od včerejška. A tak budeme dostávat oznámení o nových službách a budeme také hovořit o nových iPadech, které Apple právě oznámil. Takže jsme na to docela nadšeni. Nejdříve vám chceme říct o našem sponzorovi.

David Averbach: Jo. A jsem nadšený, že vám o sponzorovi mohu říci, protože je to nový sponzor a já jsem o tom ještě neměl šanci říct. A je to SOUL Electronics a produkují opravdu úžasná sluchátka. Takže produkt, který vám dnes řeknu, je právě v Indiegogu. Takže je brzy vydáno. A tím, co to znamená, je to opravdu úžasné řešení. Jmenuje se SOUL Blade Ultimate. A co je v pohodě, je to bezdrátové sluchátko, takže se dostanete k bezdrátovým sluchátkům, každému v uchu a kromě skvělé zvukové kvality je zabudován s fitness trenérem AI, který vám může pomoci při tréninku . Takže to má podněty, aby vám při běhu, zatímco vy pracujete. A má také monitor tepové frekvence, což je způsob, jakým AI pracuje na sledování vaší kondice.

David Averbach: Opravdu se mi to líbí, protože jsem vždycky, když se snažím zůstat ve správné zóně tepové frekvence, protože mám tendenci se tlačit, ale nechci se tlačit příliš tvrdě. A tak se mi zdá, že je to něco, co mě zajímá. Také teď opravdu dobrý obchod. Takže je to 40% sleva. Právě teď je to 149 dolarů. Takže budeme odkaz na odkaz Indiegogo, takže můžete jít podívat. Pokud jdete na adresu iphonelife.com/podcast.

reklama

Donna Cleveland: A já jsem vám také chtěla připomenout, než začneme mluvit o akci příští týden, že budeme dělat podcast okamžitě po události. Takže v příštím pondělí 25.března naladit náš živý komentář rozbalení všeho, co Apple oznamuje. Také jděte a pokud nejste již součástí naší skupiny na Facebooku, pokud zadáte skupinu iOSApple do Facebooku, můžete požádat o vstup do naší skupiny na Facebooku a budeme také mít živý komentář během celé akce a můžete posílat dotazy máte a my se pokusíme oslovit tolik, kolik můžeme během podcastu.

David Averbach: A jen abych trochu připojil Facebook skupinu, protože se cítím, že o tom na podcastu nemluvíme dost. Je to úžasné. Je to opravdu skvělé místo pro spojení s naší větší komunitou. Je to také pěkné místo, kde se můžete ptát na komunitu, kterou máte, lidé se vždy ptají na různá doporučení APP nebo na řešení problémů a naše komunita je opravdu skvělá na to, abyste se na to mohli podívat. Nejen proto, že budu v průběhu oznamování žít v živých reakcích, ale také, že je to opravdu zábavná komunita, pokud jste součástí Facebooku. Tak.

Donna Cleveland: Ano, tak to určitě zkontrolujte. Dále se chci podělit o náš oblíbený tip týdne. Toto je z mého iOSApple Daily Tips newsletteru. Je to denní zpravodaj, kde se naučíte něco skvělého, co můžete s telefonem udělat za jednu minutu denně. Takže pošleme tip do vaší složky Doručená pošta a na podcastu budeme sdílet náš oblíbený z týdne. Moje je jak přepínat Bluetooth zařízení v řídícím centru. Pokud tedy používáte nějaká zařízení Bluetooth, v minulosti to byla skutečná bolest při přepínání mezi zařízeními. Pokud hrajete zvuk v telefonu, museli jste jít do nastavení APP a strávit nějaký čas hádáním se tam, aby se pokusili přejít na jiné zařízení. Ale teď můžete otevřít pouze ovládací centrum, které, pokud máte iPhone X nebo novější, přejdete z pravého rohu dolů. Pokud máte starší zařízení, přejdete nahoru ze spodní části obrazovky a získáte přístup k ovládacímu centru.

Donna Cleveland: A to samozřejmě má jen obrazovku plnou všech vašich základních nastavení. A odtud uvidíte audio přehrávač. Takže pokud stačí stisknout a podržet, že na starší zařízení, nebo pokud jste tvrdě stiskněte ji na novější zařízení, pak to bude vyskočí a ukázat vám možnost klepnout na zařízení, že váš zvuk je streamování do. A tam uvidíte seznam všech vašich dalších možností, takže můžete odtamtud klepnout a přepnout na jiné zařízení. Takže, když vyskočíte z audio přehrávače, je to trochu jako kruhová ikona. Má tři kruhy a tam se dotknete.

reklama

David Averbach: Vypadá to skoro jako rádiový symbol.

Donna Clevelandová: Jo. [přeslech 00:04:35].

David Averbach: Jo. Pokud máte nějaké airplay zařízení, jedna z věcí, které se mi líbí na tom je, že je na stejném místě, takže můžete skutečně přepínat mezi airplay a Bluetooth na něm. Tak.

Donna Cleveland: Jo, to je hezké. Nemám žádné airplay zařízení, tak. Ale jo, takže pokud chcete získat takové tipy, jděte na iphonelife.com/dailytips a je to bezplatný newsletter. Vřele doporučujeme. Další krok. Chci vám říci o našem předplatném prémií Insider. Pro ty z vás, kteří s ním nejsou obeznámeni, je iOSApple Insider skvělým způsobem, jak co nejlépe využít zařízení a cítit se pohodlně pomocí svého iPhonu a vědět, že tento zážitek využijete. Máme zdarma, promiňte, není to zdarma. Je to naše prémiové předplatné. Dostanete naše video průvodce, dostanete naše video verze našich denních tipů. Získáte prémii, prémiovou verzi tohoto podcastu. Získáte tak exkluzivní obsah a žádné z propagačních akcí, které právě děláme. Také dostanete, zeptejte se editoru. Pokud tedy máte jakýkoliv typ technických problémů, můžete nám poslat e-mail a my vám pomůžeme projít a najít řešení a získáte digitální předplatné našeho časopisu a plný přístup k našemu archivu. Takže iphonelife.com/insider je místo, kde se můžete přihlásit. Davide, máš taky nějaké nedávné Insiders?

reklama

David Averbach: Zapomněl jsem se na to podívat. Abychom byli jasní, máme novou adresu URL, která –

Donna Clevelandová: oh jo.

David Averbach: … budeme mít pět dolarů

Donna Cleveland: Jen pro naše posluchače podcast.

reklama

David Averbach: A na adrese URL jsem prázdný. Pamatujete si, co to je?

Donna Clevelandová: Jo. Je to iphonelife.com/podcastdiscount.

David Averbach: Jo, iphonelife.com/podcastdiscount, téměř jste zaplatili plnou cenu tam lidé. Ne, zapomněl jsem vyhledat lidi, kteří se tento týden přihlásili, ale všem, kteří se přihlásili k tomuto odkazu podcast, nebo komukoli, kdo se předplatil, děkuji moc. Opravdu si toho vážíme. Jak jsem nedávno řekl na podcastu, jsme nezávislá společnost. Nejsme spojeni s Apple. IOSApple insider je způsob, jak vyděláváme peníze. Proto jsme odhodláni poskytovat vám kvalitní obsah pro iPhone, kvalitní tipy a zajistit, že vás budeme učit používat telefon, získáte všechny tyto úžasné věci v programu Insider, ale také nás podporujete. pokračujte v podcastu, abyste pokračovali v pokrytí oznámení. Takže si opravdu vážíme každého, kdo se přihlásí. Pokud si to poslechnete a máte zájem, prosím, podívejte se na to.

Donna Cleveland: Dále budeme mít Sarah jednu z našich insiderových otázek týdne a jak jim pomohla najít řešení.

Sarah Kingsbury: Takže tento Insider mě napsal a zeptal se mě, jestli jsem věděl o jakýchkoliv návodech pro aplikaci zkratek a jakýchkoli nápadech, jak spojit zástupce do pracovního postupu. Takže, není to tak, myslím, že si nejsem jistý, co tento Insider znamenal tím, že se zkombinoval do pracovního postupu, s výjimkou např. Vytvoření spousty různých úkolů, které se dějí postupně nebo společně v zkratce, protože aplikace workflow je nyní zkratkou aplikace. Pokud jste s aplikací pracovního postupu nastavili všechny pracovní postupy, když jsou nyní součástí aplikace pro zástupce. Takže upřímně, když jsme začali pracovat na zakrytí, jak používat zkratky, zjistili jsme, že mnoho lidí, kteří se věnovali tomu, jak používat zkratky a videa, vlastně nevědělo a že by vynechali opravdu důležité kroky, které byly tak trochu nezbytné pro vytvoření práce zástupce.

Sarah Kingsbury: Pracoval jsem s jedním z našich spisovatelů Tamlin na vytvoření jakéhosi základního intro o tom, jak používat aplikaci pro zkratky a jak začít vytvářet vlastní. Tak jsem zaslal tento Insider odkaz na tento článek a já se o něj podělím. A máme také článek o pěti základních klávesových zkratkách, které čtenář ve skutečnosti napsal, [Jim Meeker 00:08:30] a je to opravdu dobré. A Apple má také uživatelskou příručku pro zástupce, která upřímně není tak dobrá jako náš článek, protože je to tak, že Apple nikdy není tak skvělý na to, aby rozdělil své komplikované věci do snadno pochopitelných kroků, ale budu zahrnovat i tento odkaz. Ale v podstatě, pokud chcete získat opravdu dobré při používání klávesových zkratek, co musíte udělat, je jít do galerie v aplikaci zkratky a najít zástupce, kteří dělají totéž nebo podobnou věc, co chcete dělat ve vašem zástupce. A může to být jen jedna část toho, co chcete udělat ve své zkratce. A můžete to přidat do své knihovny.

Sarah Kingsbury: A jakmile je ve vaší knihovně, jděte dovnitř a klepněte na tři malé tečky v pravém horním kruhu této zkratky. A uvidíte všechny kroky a příkazy, které používají k vytvoření této zkratky. A pak můžete tyto zkratky upravovat ve své vlastní zkratce, nebo můžete jednoduše tuto zkratku upravit a hrát si s ní. A také když vytváříte zkratku, je zde vlastně vyhledávací funkce. A pokud si něco takového jen vyhledáváte jako název názvu APP, který chcete použít, nebo funkci, kterou chcete použít, často se objeví některé skvělé možnosti, a tak si s nimi opravdu musíte hrát. Musíte si myslet přesně na čas, co se s ním opravdu snažíte dosáhnout, protože někdy existují jednodušší způsoby, jak dělat věci, než si myslíte, ale opravdu jen začít hledat a rozdělávat zkratky ostatních lidí a to je nejrychlejší způsob, jak se naučit používat zkratky.

Donna Cleveland: Úplně souhlasím. Chtěl jsem říct, myslím, že je to opravdu cool, včetně článku na našich webových stránkách, jak se vám zaokrouhlení zástupců umožní stáhnout zástupce do telefonu.

Sarah Kingsbury: Jo. A můžete je také sdílet s ostatními lidmi, což je opravdu cool. Pokud vytvoříte zkratku, která je opravdu užitečná, můžete ji sdílet s ostatními lidmi a mohou ji buď použít sami, nebo použít to, co jste udělali, a přizpůsobit ji pro sebe. A je to opravdu skvělé.

Donna Clevelandová: Jo. Protože si ho budete chtít přizpůsobit s největší pravděpodobností sami, ale není to tak snadné nastavení, zejména složité. Myslím, že je hezké jen těžit z práce někoho jiného.

Sarah Kingsbury: Správně. Vlastně si myslím, že jedna z nejužitečnějších věcí, které jsem se naučil, bylo, jak odpojit dva kroky zkratky tak, aby se nemusely stát před druhým. A teď si nepamatuju, jak jsem to udělal, ale to je opravdu užitečné, protože některé věci, které nechcete záviset na jiných věcech. Chcete, aby se oba stali nesouvisejícími. Nechcete, aby vaše, mám zkratku, která posílá text a začíná některé trasy a zapne podcast a žádná z těchto věcí nemusí záviset na jednom z nich se provádí před tím, než může začít. A když byli spojeni, ve skutečnosti mi to způsobilo problémy. Takže je to jako hrát si s takovými věcmi a zjistit, co se připojit a co se nepřipojit. To je hezké …

David Averbach: Máte některého z vás nějaké zkratky, které používáte pravidelně?

Sarah Kingsbury: Jo, já. Mám tu jednu, je to v podstatě to, že se snažím něco udělat, tak říkám Sirimu, že je čas udělat nějaké věci. Nemohu si vzpomenout na svou přesnou Siri frázi právě teď a obvykle to neřeknu nahlas, protože obvykle pracuji s ostatními lidmi kolem, to je divné. A tak to staví, neruší můj telefon. Ptá se mě, jak dlouho budu pracovat. A tak to dlouho neruší a pak to na konci vypne. To začne hrát jako LoFi hip hop instrumentals-

David Averbach: To je úžasné.

Sarah Kingsbury: A to zní docela jednoduše, ale je to vlastně spousta různých věcí, které se v tom dějí. A používám to po celou dobu, kdy se chci na pár hodin opravdu soustředit. A druhý, který používám, je můj partner žije asi hodinu a půl pryč a já rád, aby moje navigace zapnuta, i když v tomto bodě jsem tam řídil jako milionkrát, jen proto, že je to snadné druh zóny poslouchat podcast nebo něco takového. Takže když řeknu svému telefonu, jako, Hej Siri, jdu do domu této osoby, zvedne to směrem. Pošle mu textovou zprávu, která mu umožní vědět, že jsem na cestě. Zapne se na mém playlistu podcastů a řekne mi, jak dlouho se tam dostanu.

Donna Cleveland: Jo, to zní super šikovně. Trochu jsem si hrál v aplikaci, ale ve skutečnosti jsem se nestal součástí mé rutiny a [crosstalk 00:13:05].

David Averbach: Ne, myslím, abych byl upřímný, jen jsem slyšel tolik [neslyšitelný 00:13:11], že jsem si stěžoval, tolik frustraci ze strany Sarah a Tamlin, že na tomto článku pracovali, že mě to vyděsilo od toho, abych dělal zkratky vůbec. A tak jsem to neudělala, protože je to stejně jako ROI, necítila jsem, že je to jen tak dlouho, než jsem na to přišel. Ale jsem zvědavý, jako bych se s tím chtěl teď pohrávat.

Sarah Kingsbury: Spousta zástupců je trochu hloupá, protože jsou to věci, které byste mohli Siriovi říct. Jako bych mohl říct Siriovi jako: Hej, dejte mi pokyny do domu této osoby. Že jo? A tak to nemusím zkrátit tak přesně. A mnoho zástupců v galerii je takhle. Ale to je důvod, proč jediný důvod, proč je považuji za užitečné, je to, že můžu vzít tuto zkratku a část této zkratky, která dělá tyto věci, které mohl Siri udělat sám a spojit je do jedné zkratky. Takže musím Siriovi říct jen jednu věc a tak se stane pět různých věcí.

David Averbach: Jo, naprosto.

Sarah Kingsbury: A tak bys mohl pro svůj chytrý domov něco takového vytvořit.

David Averbach: Já vím. [přeslech 00:14:09].

Donna Clevelandová: Jo. Pokud máte chytré domácí produkty, aplikace zkrátka dostane mnohem zajímavější, protože jsme prostě někdo napsal článek o svých pěti krátkých škrtů. A jeden z nich byl noční režim, který zapnul Bluetooth a stmíval se, nebo se vypnul, ztmavl jeho telefon a začal hrát zvuky oceánu přes jeho Amazon Alexa, protože to je to, co používá, aby šel do postele. Vypnula světla, zamkla přední dveře, jako takové věci. A byl jsem rád, že by to bylo opravdu super, abych je všechny dohromady. Myslím.

Sarah Kingsburyová: Myslím, že teď mám své chytré osvětlení podle plánu, ale pokud jdu dřív spát, nemusejí být na pár hodin. A tak jen říct Siriovi, že jdu do postele a nastavím všechny ty věci do pohybu, místo aby to bylo na rozvrhu, by ve skutečnosti pravděpodobně bylo lepší.

David Averbach: Jo. Naprosto.

Donna Clevelandová: Jo. A jen proto, abych to vyjasnil, jsou to jako už, některé z těchto věcí jsem rád, počkejte, ale tyhle věci už můžete dělat. Stejně jako můžete nastavit scény se svým inteligentním domovem a mít noční scénu. Ale to mu taky umožnilo udělat nějaké akce. Nebylo to jako všechny chytré domácí produkty. Bylo tedy hezké, že jsem to všechno mohl spojit s touto zkratkou.

Sarah Kingsbury: To je místo, kde aplikace zkratky opravdu svítí. Protože, jak řekla Donna, je tu tolik věcí, které dáte, že můžete stejně dělat, ale když začnete kombinovat různé věci, pak se to stane neuvěřitelně užitečným a také úžasným, když si to vymyslíte a vaše zkratka funguje, jste laskaví jako, to je pravda. To jo. Jsem úžasný. Podívej, co jsem udělal.

David Averbach: Vypadá to, že to je velká část přínosu je požitek z toho, a já naprosto miluji, že. Když se vám líbí geek ven a dostanete to správně, takže můžete být, dobré ráno Siri a jako všechno se děje dokonale. I když jste to mohl říct, udělejte to, udělejte to. Víš co myslím?

Donna Clevelandová: Jo.

Sarah Kingsbury: Tam byl celý víkend, kde místo hraní Pokemon Go, a myslím, že všichni víme, jak moc miluji Pokemon Go.

David Averbach: Jo. Všichni víme.

Sarah Kingsburyová: Místo toho jsem hrála aplikaci pro zkratky.

David Averbach: Mám další otázku týdne, kterou bych chtěl mít, ale mohu požádat o dvě otázky týdně a udělat z toho jednu z nich? Který je-

Donna Cleveland: Jsem zvědavá, co je vaše druhá, protože mám také otázku.

David Averbach: Oh člověče. Chtěl jsem se zeptat na iPady a na ty, které lidé chtějí. Budeme mít volný?

Donna Cleveland: [crosstalk 00:16:23]. Dobře. Mohli bychom.

David Averbach: Dobře. Spousta otázek. Milujeme vaše e-maily. Máte chlapi nějaké zkratky, které máte rádi? Pošlete nám je [email protected] a také jít na iphonelife.com/podcast a Sarah bude odkaz na její slavný článek o tom, jak používat.

Donna Cleveland: Jo, a tajemství [crosstalk 00:16:41].

Sarah Kingsbury: Dobře. To není můj článek. Chci být jasná. Tamlinský den dělal drtivou většinu práce psaní tohoto článku a bylo to hodně práce, tak si zaslouží obrovské množství úvěrů.

David Averbach: Tamlinův článek, který Sarah nyní proslavila.

Donna Cleveland: Ano. Takže, ale jsem opravdu zvědavý, jak lidé používají zkratky doma. Doufám, že na tuto otázku odpovíte. Dále chci sdílet komentář od jednoho z našich posluchačů. Byl jsem nadšený. Byl to e-mail specificky pro mě, který nevím proč, prostě musím být na podcastu víc nezapomenutelný než vy.

Sarah Kingsbury: To jsme věděli, je to pravda.

David Averbach: Jo, jo.

Donna Cleveland: Tak tohle je od Richarda a právě teď není moc spokojený uživatel Apple. Říkal, jak souhlasí s tím, že zatímco Apple běží na značnou setrvačnost, zdá se, že klouže a udržuje loajalitu uživatele. A tak jeho základní žert, mluvili jsme o poslední epizodě o tomto nadcházejícím oznámení. Takže bych vám měl připomenout, že pokud jste neposlechli poslední epizodu, očekává se, že Apple oznámí příští týden streamingové služby. Že budou mít předplatné služby pro televizi a pro zpravodajské a časopisové služby. A tak se jedná o jiný přístup k tomu, aby se společnost Apple skutečně přesunula do služeb místo produktů. A David zvlášť, byl ten, kdo na to nebyl tak nadšený.

David Averbach: Ano, je to pravda.

Donna Cleveland: No, ale Richard s tím velmi souhlasí. A také jsme mluvili o Siriho a Alexově poslední epizodě, o které jsem přesvědčen, a říká, že Alexa vládne světu osobních asistentů a že je v Siri velmi zklamaný. Kromě toho, vzhledem k jejich oznámení o službách přichází v březnu, Apple se zdá být dostat pryč od bytí zařízení společnosti. Když jsem se dívat na Google a Android oznámení a podívat se na jejich telefony atd., Apple lepší přijít s některými trendy nastavení zařízení, nebo budeme vidět mnoho loajálních uživatelů skákání lodí. To jsou moje dva centy. Mám pocit, že mám na mysli, když souhlasím s tím, že nejsem tak nadšený ze služeb, jako jsou produkty od společnosti Apple, nemyslím si, že mám takový krém, jaký má Richard, co ty chlapi?

David Averbach: Myslím, že mám na mysli, že se snažím jen kousnout jazyk a čekat, dokud jsem vlastně neslyšel oznámení, než se o tom opravdu rozhodnu. Jsem rozhodně znepokojen, sdílím Richardovy obavy z dlouhodobé trajektorie společnosti Apple právě teď. Mají pocit, že nemají přesně jasný směr a směr, který berou, zdá se, že se snažíme diverzifikovat a vydělávat peníze na rozdíl od toho, abychom byli vizionářskou společností, která vydává inovativní, průkopnické produkty. z nás milují Apple. Takže mě to zajímá, ale snažím se s tím být trpělivý. Jedna věc, kterou s Richardem nesouhlasím, je ve skutečnosti debata Siri versus Alexa. A myslím, že je to možná trochu horko. Takže jsem v této menšině, protože si myslím, že všeobecný konsenzus je, že Alexa v tomto odvětví vede průmysl.

David Averbach: Ale já mám Alexu, mám Alexa Dot. A mám HomePod a mám rád svůj HomePod mnohem víc než můj Alexa Dot. Součástí je samozřejmě integrace s Apple, na které má Apple vždy výhodu. Ale také jsem zjistil, že je mnohem jednodušší. Alexa mi to dobře nerozumí. A já jen, jako kdybych si na Alexa zřídila domácí zařízení, bylo to složitější než na domácí soupravě. Byl jsem upřímně šťastnější s mým domovem. Takže s tím Richardem nesouhlasím. Ale obecně sdílím jeho obavy.

Sarah Kingsbury: Jo. Za prvé, můj partner má zařízení se systémem Android a je to opravdu pěkný a stále si myslím, že je můj telefon lepší. Takže i když Apple není jako být ostří, stále si myslím, že zkušenost s používáním mého iPhone je stále lepší. Ale pokud jde o Alexa versus HomePod jde, Google Play je mnohem lepší než Alexa a v některých ohledech je to lepší než HomePod [neslyšící 00:20:37], ale v jiných ohledech je HomePod ve skutečnosti lepší než Google hrát jen jako mluvčí, i když můžete získat pěkné reproduktory nyní s Google Play, ale tam, kde to opravdu svítí, je opět, jakmile budete mít HomeKit jít a máte inteligentní domácí zařízení, najednou vaše HomePod je tisíckrát více užitečný. Takže, já nevím, ale jsem zklamaný z HomePod stále.

David Averbach: Jo, souhlasím, že je tu prostor pro zlepšení.

Sarah Kingsburyová: Můžeme se s ním spojit.

David Averbach: Musím si stěžovat na Alexa Echo. Mám HomeKit nastavit na mé HomePod a pak jsem si Philip Hue světla nastavit. Jsou připraveni na obou a kdykoliv se ho pokusím použít na Alexu, půjdu, vypnu v tom světle a tak je to pokoj a bude to jen říkat, nevím, o čem mluvíš . A ne, nemohu najít způsob, jak zjistit, jak to říct správnému světlu. A je to do bodu, kdy jsem ho úplně přestal používat, protože –

Donna Clevelandová: To je opravdu nepříjemné.

David Averbach: … je to zbytečné a já jsem se o tom postaral a zdá se, že mnoho lidí má tento přesný problém. To mě vede k šílenství a je to pro mě rozhodování o Amazonu.

Sarah Kingsbury: Ještě jedna věc, o které si myslím, že je HomePod lepší než Alexa a Google, je to, že i když jsem jmenoval všechny své chytré světla a všechny ty věci, když říkám ve své ložnici, tak mám prostě říct vypnout mé světlo a moje ložnice světlo se vypne, i když mám spoustu světel. Takže HomePod má ten kontext, který ví, kde jsem.

Donna Clevelandová: To je super.

Sarah Kingsbury: Jo, a to je super super.

David Averbach: Jo, to mám rád. A ta druhá věc, která se mi líbí, a já nevím, tohle by mohlo fungovat i na jiných zařízeních, ale můžu spojit světla tak, abych mohl říct, vypnout světlo v mé ložnici a ve svém šatníku a otočí se oběma z nich, což je opravdu pěkné.

Donna Cleveland: Oh, děláte mi něco, co vlastně vlastně chce.

David Averbach: Líbí se mi to mnohem víc, když mám v mém domově inteligentní zařízení.

Sarah Kingsburyová: Ovládání hlasitosti stále sát, já to tam jen tak dám.

Donna Cleveland: A alarmy. Slyšel jsem, že hodně mluvíte o hrozných znějících poplachech, že?

David Averbach: Ano.

Sarah Kingsbury: Ano.

Donna Clevelandová: Dobře. Tak se přesuneme dál, pojďme do nové sekce, strávíme zbytek této epizody mluvící o oznámení příštího týdne a nových iPadech. Takže nejdříve si promluvme o oznámení příštího týdne. Bude to ve 12:00 hodin východně, ne, bude to 10:00 východního času. Jsme v centrálním čase, takže to bude [přeslech 00:22:54] –

Sarah Kingsbury: Ne, bude v 10:00 hodin.

Donna Cleveland: Bože, děkuji Sarah. Dobře. Pojďme to objasnit pro lidi. Takže je to 10:00 hodin tichomořského času.

David Averbach: Ano.

Sarah Kingsburyová: Správně.

Donna Cleveland: Noon centrální čas. Tam jsme.

David Averbach: A pro záznam, který by byl 1:00 hodin východního standardního času.

Donna Clevelandová: Bylo to pro mě dnes ráno těžké. A tak očekáváme, že Apple oznámí dvě služby. Jedna z nich bude televizní předplatitelská služba a druhá bude předplatitelskou službou, určitě časopisy, ale možná i noviny, které jsou do ní také zahrnuty. Takže vím, že David dělal nějaký výzkum na toto oznámení o nejnovějších pověstí, které chceš skočit?

David Averbach: Jo. Absolutně. Myslím, že ten velký se zdá být Appleem, který se dostal do televizního světa. A byla tam nedávná, tady si vytahuji své poznámky. Tam byl nedávný článek New York Times, zdálo se, že skutečně úniku docela dost, což bylo překvapující. Takže jsem jen tak shrnout, co ten článek řekl. Můžeme na ni také odkazovat, iphonelife.com/podcast, ale v podstatě jedna z věcí, o nichž jsme se v poslední době bavili, bylo to, zda Apple bude vydávat nějaký druh technologického řešení pro streamování televize nebo zda to bylo uvolní původní obsah. Zní to, jako by se silně opírali o původní obsahovou stránku. Takže to je první velká fáma, kterou slyšíme.

Donna Clevelandová: Jsem z toho nadšená. Jako, já vím [crosstalk 00:24:25].

David Averbach: Jo, je to legrační, protože jsem opravdu chtěl být na Apple naštvaný, ale pak jsem byl, budu číst vám kluci některé z pověstných přehlídek, které přicházejí a znějí skvěle. A tak jsem naštvaný na to, jak skvěle to zní. Jsem si jistý, že je budu sledovat a já budu nenávidět Apple, když se budu bavit. Dělám si srandu.

Donna Cleveland: Jen proto, že musíte zaplatit za jinou službu, abyste získali tento originální obsah nebo co?

David Averbach: Je to více než to, že náš posluchač, Richard řekl, což je dobrá show je dobrá show a budu si ji užívat a miluju Apple. Promiň, jestli jsem … Nenávidím Apple. Neposílejte mi e-maily. Ale je to právě proto, proč miluji Apple, protože vytvářejí skvělou spotřební elektroniku a nevím, že svět potřebuje další Netflix. Myslím, že svět potřebuje další průkopnické zařízení, jako je iPad nebo iPhone v minulosti Apple. Takže to je moje, jsem si jistý, že si budete moci přečíst můj stěžující si inzerát o tom, že to bude brzy. Ale tady mi dovolte, abych vám přečetl některé z těchto výstav. Je tu neskutečná série s Reese Witherspoon, Jennifer Aniston a Steve Carell.

Donna Cleveland: To zní dobře.

David Averbach: Příliš úžasné. Skvělý. Miluju Steva Carella. Tajemná show s aktivistou Spencerem. Scifi přehlídka Ronald Moore kdo byl producent Outlander a Battlestar Galactica. Tam je fantazie epický hrát Jasona Momoa, kdo je od Aquaman a Game of Thrones.

Sarah Kingsbury: Takže, v podstatě

David Averbach: Jsem tam za to.

Sarah Kingsburyová: … je to jeho vůle. Pokud máte fantastický epos, musíte ho do něj dát?

Donna Clevelandová: Jo.

David Averbach: Jo. Musí být v tom a on je. M. Night Shyamalan přichází s thrillerem. Udělal Šestý smysl a spoustu dalších filmů, které nebyly tak dobré jako Šestý smysl.

Donna Cleveland: Ačkoli Šestý smysl a ne ten poslední, byl hrozný.

David Averbach: Jo.

Donna Cleveland: Sklo. [přeslech 00:26:08].

David Averbach: Obecně mám pocit, že měl chvilku a zdá se, že jeho moment prošel kvalitou jeho produkce. Malá Amerika od spisovatelů The Big Sick. Miluju The Big Sick.

Sarah Kingsbury: Miluju to. [přeslech 00:26:20] –

Donna Cleveland: [crosstalk 00:26:20].

David Averbach: Myslím, že to je jeden z lepších filmů, které se objevují v poslední době.

Sarah Kingsbury: Nesnáším Rom-Comse a to bylo skvělé.

David Averbach: Jo.

Donna Clevelandová: Bylo to tak dobré.

David Averbach: Mám rád Rom-Coms jen [crosstalk 00:26:26]. A komedie z dua za sebou, je to vždy Sunny ve Philadelphii. Myslel jsem, že jsou čtyři, takže nevím, které dva to dělají, ale je tu komedie. Tak to je ten velký obraz. Jsem si jistý, že o tom budeme slyšet mnohem víc. Byly tam i zajímavé drobné kousky, i když o tom, jak se vše rozvíjí, o kterých jsem si myslel, že stojí za to sdílet. Za prvé, zdá se, že Apple se schází s Hollywoodem, není nijak zvlášť hladký. Hollywood se velmi stěžuje na dohody o ochraně soukromí společnosti Apple a mnoho lidí je na tom, že nevědí, kdy to vyjde, nebo dokonce, jak to, co se bude show jmenovat, nebo jak bude propagována, což není příliš Hollywood zřejmě. A tak tam je nějaký konflikt.

David Averbach: Tam je také nějaký konflikt kolem, tohle je zajímavé, pomocí produktů Apple v přehlídkách, protože Apple myslím, že chce, aby se ujistil, že lidé používají své produkty, ale je to z konfliktu zájmů. A ten druhý, který se cítí jako druh docela zajímavého střetu zájmů, je opravdu znepokojen ochranou svého obrazu a byl tak proaktivní, že je něco příliš negativního na výstavách, což je trochu těžké, pokud děláte TV pořady. Jako by zřejmě existovaly, já nevím, tam byly nějaké satanské odkazy v jednom z pořadů, které se Apple pokouší ven.

Donna Cleveland: Četl jsem něco o tom, jak Apple, jako je služba, bude spíše jako obsah přátelský k rodině nebo tak něco. Je to tak?

David Averbach: Myslím, že ano.

Donna Clevelandová: Která, stejně jako ten druh mých chyb.

Sarah Kingsburyová: To je také zajímavé, protože se zdá, že všechny ostatní streamingové služby jdou opačným směrem. Jsou jako, kolik dalších lidí můžeme být v této scéně nahí? Jako kolik krve můžeme přidat?

David Averbach: No, v jednom z hlavních přínosů podle mého názoru nebo důvodů úspěchu HBO a Netflixu a všeho z nich je to proto, že byli osvobozeni od nutnosti být v kabelové televizi, kde jste měli všechna tato omezení a mohli produkovat dobré televizi, která nebyla za stejných omezení. Jo, je to zajímavé. Myslím si, že hodně z toho, co je pro mě zajímavé, je spousta tohoto konfliktu mezi společností Apple jako společností zabývající se spotřební elektronikou a společností Apple, bez ohledu na to, co Apple učiní kupředu. A jak se tyto dvě věci mix bude opravdu zajímavé, protože Apple v dohledné budoucnosti, bude většinu svých peněz prostřednictvím své spotřební elektroniky. Takže to musí být jeho ohnisko a nechtějí dělat, představoval bych si, že nechtějí dělat nic, co by to zkazilo, pokud jde o jejich image, jejich značku. Ale jak produkujete televizi, která nemá nic negativního?

Donna Clevelandová: Jo.

David Averbach: Tak to bude zajímavé.

Donna Clevelandová: To se mi zdá bizarní, ale, tak, uvidíme, co se stane příští pondělí. Nezapomeňte, že děláme podcast přímo za ním, kde vás tři z nás nejprve vyplníme vším, co se stalo, když jste se na akci neladili a pak vám poskytneme naši analýzu toho, co z toho udělat a zda myslíme si, že to stojí za to více, dáme vám vědět, kdy budou tyto služby k dispozici, a zda si myslíme, že to stojí za to nebo ne v závislosti na vaší situaci. Ale mluvme o těchto iPadech. My také včera Apple oznámil nový iPad Air a nový iPad mini 5, o němž vím, že mnoho našich čtenářů napsalo do Sarah, aby jí dali vědět, že opravdu chtějí opravdu nový iPad mini, takže lidé budou nadšený.

Sarah Kingsbury: Víte, že se jedná o první iPad mini od roku 2015?

David Averbach: Wow.

Donna Clevelandová: Jeez.

Sarah Kingsburyová: A lidé se v podstatě rozhodli, že nikdy nebude iPad mini a možná se o tom rozhodl i Apple.

Donna Cleveland: Myslel jsem si, že tento iPad mini byl starý.

Sarah Kingsbury: Jo. Byl to docela rozumný závěr. Myslím, že Apple opravdu chtěl tlačit lidi na jejich plus velikosti telefonů, ale lidé, kteří milují iPad mini nebo lidé, kteří milují iPhone SE a Apple konečně uvědomil, že bych měl dát jim, co chtějí.

David Averbach: Myslím, že předtím, než se dostanete do shrnutí těchto, jedna z věcí, o kterých jsem slaná, je skutečnost, že Apple má oznámení příští týden a jsou, spotřební elektronika vzala takové zadní sedadlo. Doslova to oznámili v tiskové zprávě.

Donna Cleveland: Já vím.

David Averbach: … týden před oznámením.

Sarah Kingsbury: Ale to jsou vzrušující věci. Jsou to jen –

Donna Cleveland: [přeslech 00:30:37].

Sarah Kingsburyová: … osvěží se jako ne příliš vzrušující produkty.

David Averbach: Já vím, ale stejně jsem na to slaný.

Donna Clevelandová: Je to zajímavá minuta, než se zastavit a být jako, oh, jo, Apple se točí v některých ohledech, způsobem, jak dělat věci. Je to jako nové a aktualizované produktové řady jsou méně důležité než tyto služby náhle.

Sarah Kingsbury: Pořád doufám, že budou jako ta-da! Tady je naše AirPods 2 s leteckým pohonem [neslyšitelný 00:31:01].

Donna Cleveland: Přál bych si.

David Averbach: [crosstalk 00:31:02].

Sarah Kingsbury: Pochybuji o tom. Myslím, že je to

David Averbach: Vsadím se.

Sarah Kingsbury: Myslím, že jsem si nemyslel, že se iPad mini stane, takže budu dál snít.

David Averbach: Tady máš.

Sarah Kingsbury: Jo, takže vydali nový iPad Air 10,5 palce. Když se naposledy aktualizovali, bylo to v roce 2016, kdy vydali původní iPad Pro. Už je to tři roky. A pak je iPad mini 7,9 palce. Takže to, co je opravdu cool, je, že oba mají podporu Apple Pencil a navíc iPad Air-

Donna Cleveland: Stará iPad tužka, Apple tužka.

Sarah Kingsbury: Ano.

Donna Cleveland: Co je zajímavé.

Sarah Kingsbury: Myslím, že jsem velmi šťastný se svou starou tužkou Apple. Funguje to pro mě dobře. A také iPad Air má inteligentní podporu klávesnice.

Donna Clevelandová: To je super.

Sarah Kingsbury: A pak mají čip A12, bionický čip, který je v jejich iPhone XS a jo, a také, co jiného? Dívám se na své poznámky. Měly by být třikrát rychlejší. Bylo to tak dlouho. Samozřejmě, že budou mnohem rychlejší. Ale jo, ale mají nejnovější čip, mají displej sítnice, mají podporu Apple Pencil. Takže je to pěkné občerstvení.

David Averbach: No, mají něco jako nejnovější čip, protože iPad Pro má 12X čip. Opravit?

Sarah Kingsbury: Jo.

Donna Cleveland: Takže má lepší čip.

David Averbach: iPad Pro má lepší čip. Má podporu, protože jedna z věcí, které považuji za důležité, je rozlišovat mezi iPad Pro a Air. Má lepší čip, ale jako 12 a 12X pravděpodobně není jako svět rozdílů. Má také podporu pro Apple tužku, samozřejmě má tvář id a žádné tlačítko domů. Což pak umožňuje mít větší obrazovku a myslím, že má pěkný displej sítnice.

Donna Cleveland: Má OLED displej. IPad pro, dělá.

David Averbach: iPad Pro, ne, ne. Má kapalný displej sítnice.

Donna Clevelandová: Jo, jo.

David Averbach: Jo. Je to velmi –

Donna Cleveland: OLED by bylo v iPadu tak drahé.

David Averbach: Jo. Byl jsem velmi ohromen tekutým displejem sítnice, ale není to OLED. Ale je to tekutý dinosaurus sítnice?

Donna Cleveland: Nevím, je to sítnice.

Sarah Kingsbury: Ne. Neřeklo to, je to jen LED dioda. Ale vzhledem k tomu, že je to několik let od doby, kdy byla jeho zařízení osvěžena, pokud jste používali některý z těchto přístrojů a rozhodnete se aktualizovat, myslím, že budete odfouknuti.

David Averbach: No a myslím si, že iPad mini je třída sama o sobě, protože pokud chcete tuto velikost, nic jiného než konkurovat. Mám pocit, že většina lidí chce iPad mini nebo chtějí větší velikost a to bude vaše rozhodnutí o nákupu. Ale zajímavý je pro mě Air, protože Air a Pro jsou pro ně srovnatelné, pokud jde o případy použití. A tak proč by někdo koupil jeden proti druhému, je [crosstalk 00:33:43].

Sarah Kingsbury: No, řeknu vám proč.

David Averbach: Dobře.

Sarah Kingsbury: Protože začíná ve verzi 499 pro verzi Wifi.

David Averbach: Jo. Versus 999, že?

Sarah Kingsbury: Správně.

Donna Clevelandová: Jo. Takže je to 399, počáteční cena je 399 pro mini, 499 pro Air. Takže nyní máme na výběr z pěti iPadů.

Sarah Kingsbury: Správně.

Donna Cleveland: A máme dva iPad Pros a máme iPad 2018, který, co začalo? Něco jako 300, v tom rozsahu.

Sarah Kingsbury: Mám pocit, že jsem zaplatil 350 [přeslech 00:34:10].

David Averbach: Udržují si to.

Donna Clevelandová: Jo.

David Averbach: Dobře.

Sarah Kingsbury: No, vlastně jsem si jistý, že jsem zaplatil víc než to, protože jsem dostal 256 gigabajtů.

Donna Clevelandová: Oh v pořádku. To jo. Ale myslím, že je to zajímavé, protože všechny tyto různé podivné kompromisy. Stejně jako iPad Pro je úžasné, ale je to tak drahé a také nemá sluchátkový konektor a je to pomocí USBC, což je v tomto bodě, jak si myslím, že v budoucnu to bude hezké, protože se očekává, že USBC bude univerzální napříč spousta zařízení, ale teď to není tak pohodlné. Vzhledem k tomu, že tato aktualizovaná zařízení mají stále zesvětlení a konektor pro sluchátka.

Sarah Kingsbury: Správně. Přemýšlel jeden z vás také o směšně komplikované linii MacBooku společnosti Apple, když jste viděli, jak přidali další dva iPady a teď je tu tolik různých možností a snaží se přijít na to, že nevím, dělají věci komplikované.

Donna Cleveland: [crosstalk 00:35:02], což mě dělá [crosstalk 00:35:03].

David Averbach: Chci říct, že jsme to zakryli na živobytí a těžko sleduji mnoho obchodů mezi mnoha různými iPad a Macy, které jsou tam venku.

Donna Clevelandová: Jo. Měli bychom mít blížící se epizodu, kde jsme jen věnovat, jak zjistit, které iPad byste měli koupit z pěti, které máme.

Sarah Kingsbury: A já vím, že MacBooks opravdu nepokryjeme, ale možná bychom měli být také a jako tady je to, jak to, co se sakra děje s MacBooky.

Donna Cleveland: Jo, je to pravda.

David Averbach: Jo, je to pravda.

Sarah Kingsbury: Takže pokračujte s věcí iPad teď, v jakési příbuzné věci. Příští týden Apple bude aktualizovat své iWork suite, což je druh jejich verze G Suite Google a Microsoft Office, aby Apple tužka integrace.

Donna Clevelandová: To je super.

David Averbach: To je super.

Sarah Kingsbury: Jo. A myslím, že to bude s možností animace v hlavní poznámce. A tak si myslím, že to bude v pohodě. Myslím, že ve skutečnosti to není tak mnoho skvělých použití, pokud nechcete kreslit pro Apple Pencil mimo jen nedotýkají obrazovky. Takže jsem rád, že to dělají.

Donna Clevelandová: Jo. Bude to legrace vyzkoušet, protože vím, že mám, mám iPad 2018 s Apple Pencil a já jsem to ještě moc nepoužíval, Apple Pencil. Chtěl jsem se vás zeptat, jestli si všimnete velkého rozdílu s novou tužkou Apple? Myslím, že je to trochu chromý, že Apple se rozhodl, že neudělá novou tužku Apple kompatibilní s jinými iPady kompatibilními s Apple Pencil. Je to jako-

David Averbach: Jo, je to divný, je to pocit, jo, je to jako svévolné místo, kde se někdo může pokusit o navrácení iPadu Pro. Nemyslím si, že to bude fungovat ve prospěch Apple. Myslím, že pokud máte, stejně jako já si nemyslím, že se rozhodnete, že se rozhodnete koupit, a pokud si koupíte ten levnější a nebudete si moci koupit novou tužku Apple, tak právě jdete být trochu naštvaný.

Donna Clevelandová: Jo.

Sarah Kingsbury: Jo. Je to opravdu –

Donna Cleveland: Takže ne, nemyslíš, že je to –

David Averbach: Oh, dobře

Sarah Kingsbury: Je to opravdu nepříjemné aktualizovat na dražší zařízení a pak se musí zbavit své starší Apple Pencil a koupit mnohem dražší [neslyšitelný 00:37:00] musíte nahradit všechny vaše příslušenství stejně. Pokud je to trochu

David Averbach: Zajímavý bod. Takovou cestu nemůžete vyhrát. Krátká odpověď je, že nemám Apple Pencil, takže nemám-

Donna Clevelandová: Oh, ty ne, oh.

David Averbach: Jo. Kvůli tomu, co řekla Sarah. Je to jako bych nečerpal svůj iPad a nemohl jsem přemýšlet o velkém případu použití Apple Pencil, takže jsem to prostě nedostal.

Donna Clevelandová: Dobře. To dává smysl.

Sarah Kingsbury: Takže, dobře. Vlastně jsem také použít k označení stránek, protože místo toho, aby Jamie, náš režisér vytisknout je, někdy jsem jen udělat jako PDF a to je skutečně neuvěřitelně užitečné.

David Averbach: Myslím, že bych celkově byl zvědavý, jak vás posloucháme tak, jak to děláme, myslím, že tohle budeme věnovat epizodě, ale jako je to, co je důvodem, proč někdo koupit iPad Pro ještě?

Sarah Kingsbury: Já nevím, protože si myslím, že bych si koupil počítač.

David Averbach: Hmm.

Donna Cleveland: Jo, chtěl jsem říct, že bych zatím nekupoval iPad Pro osobně jen proto, že je to opravdu drahé a nemůže váš počítač ještě dobře nahradit, protože nemáme myš a vy mít plnohodnotný software pro stolní počítače. Stejně jako neexistuje žádný způsob, jak používat všechny aplikace, které potřebuji používat v počítači. A tak, myslím, pokud nemáte na to peníze, jako bych si nemyslel, že je to správná volba, pokud si vyberete mezi notebookem a iPad Pro. To je řečeno, mám iPad 2018 a mít vedle sebe iPad Pro, iPad Pro je prostě tak hezčí. A tak to je, je to úžasné v mnoha ohledech. Vidím odvolání, pokud byl displej mnohem hezčí. Jako tekutá sítnice je opravdu pěkná. A myslím, že, já nevím, myslím, že obličej id je rys, který mám rád, a tak jsem si jistý, že je hezké mít na iPadu, ale nevím, že to je tak obrovský prodejní faktor dosud.

Donna Cleveland: Takže myslím, že jsem trochu, nejsem tak nadšený iPad Pro. Myslím, že iPad Air je trochu zajímavý, protože má spoustu pěkných funkcí a je to, myslím, že je poloviční cena iPadu Pro.

David Averbach: No a to je přesně to. A napsal jsem o tom článek, odkazovali jsme na něj v podcastu, abychom mohli znovu odkazovat na něj, což je druh mého přijímání iPadu Pro a proč si nemyslím, že je to počítačová náhrada a nemyslím si je to počítačová náhrada. Upřímně, jsem tak rád, že iPad Air nebyl, když jsem si koupil iPad Pro, protože mám rád svůj iPad Pro. Je to skvělé zařízení. Miluji to. Chtěl bych však těžko zdůvodnit placení dvakrát vyšší ceny. A tak je to divná věc, kde to opravdu je, myslím, že bude mnohem lepší zařízení, mnohem lepší zážitek než iPad Air. Stojí to však za to, zejména když ho nemůžete použít jako počítač? Pokud si to nemůžu dovolit, tak to stojí za to. Ale pokud se snažíte ospravedlnit náklady na iPad obecně, iPad Air je šťastné médium a také smutné médium a že ztrácíte všechny funkce iPad Pro.

Donna Cleveland: Tak tohle je naše druhá otázka týdne?

David Averbach: Jo.

Donna Cleveland: Takže naše druhá otázka týdne je to, co si myslíte o Apple iPad oznámení, naše nové iPady a plánujete získat nový iPad a pokud ano, který z nich? Takže email [email protected]. A abych tuto epizodu uzavřel, chci vám říci o naší třetí otázce, která je spravedlivá, a to je trochu jinak, chceme, abyste nám poslali e-mail, pokud budete sledovat oznámení příští týden, napište nám do 2:00 PM centrální čas. Tak to by bylo jako v hodině oznámení. Máte-li jakékoli otázky, které chcete, abychom zahrnuli během našeho podcastu příštího týdne, můžete také poslat příspěvek do naší skupiny na Facebooku, poslat své dotazy, a to buď během našeho podcastu, budeme mít to otevřené nebo ideálně před 2:00 odp. všichni se budou snažit pokrýt tolik otázek, kolik je možné během podcastu příštího týdne. Tak to zabalí epizodu 106 iOSApple Podcast. Díky moc za spojení. A pamatujte si příští pondělí 25. března máme také podcast. Tak naladit.

Sarah Kingsbury: Díky všem.

David Averbach: Děkuji vám všem.