HomeApple EventWWDC 2019 Rekapitulace: iOS 13, iPadOS, watchOS 6, macOS Catalina & More

WWDC 2019 Rekapitulace: iOS 13, iPadOS, watchOS 6, macOS Catalina & More

Speciální sleva pro posluchače Podcast!

Chcete více obsahu iOS, který je navržen tak, aby byl váš život snazší a produktivnější? Navštivte iphonelife.com/PodcastDiscount a získejte $ 5 z našeho prémiového předplatného iOSApple Insider.

Otázka týdne:

Které nové funkce softwaru jste nejvíce nadšeni? Co si o této události myslíte? Email [email protected] nám dejte vědět.

Články uvedené v této epizodě:

  • iOS 13 je na cestě: Temný režim, aktualizované mapy, zlepšené soukromí Bezpečnostní Siriho nový hlas
  • Apple Rozděluje iPad z iOS, spouští iPadOS na WWDC
  • WWDC 2019: Apple Watch nechává iPhone hnízdo s watchOS 6
  • WWDC 2019: Přizpůsobené tvOS 13 Zvyšuje zážitek z Apple TV Streaming
  • Organizace Zjednodušení v Appleverse: Všechno Apple oznámil na Keynote WWDC

Užitečné odkazy:

  • Připojte se ke skupině Facebook iOSApple
  • Procházení zasvěcených osob: získejte přehled o výhodách pouze pro členy
  • Získejte Insider slevu pro posluchače Podcast
  • Přihlaste se k odběru bezplatného Tipu dne
  • Odeslání podcastu e-mailem
  • Přihlásit se k odběru časopisu iOSApple

Přepis epizody 112:

Donna Cleveland: Ahoj, a vítejte na epizodě 112 iOSApple Podcast. Jsem Donna Cleveland, šéfredaktorka iOSApple.

reklama

David Averbach: Jsem David Averbach, generální ředitel a vydavatel společnosti iOSApple.

Sarah Kingsbury: A já jsem Sarah Kingsbury, senior web editor na iOSApple.

Donna Cleveland: Dnes máme pro vás speciální epizodu, která následuje právě po konferenci celosvětových vývojářů Apples. Kde Apple právě představil spoustu nových aktualizací softwaru a aktualizaci hardwaru, která vám o tom bude vyprávět. Než skočíme do epizody a dáme vám vše, co Apple oznámil, máme o tom pár sponzorů. David to převezme.

David Averbach: Jo. Takže jsme vám o pár letech povídali o GO BUDDY. Vždycky jsem zmínil, jak mají širokou škálu produktů a jejich skutečně inovativní produkty. Dnes vám povím o novém produktu, který není iPhone, ale stále velmi praktický, jako všechny jejich produkty. A to je Sand Dipper Jr a to je pro Kitty Litter. A jak to funguje, má prodlouženou dlouhou paži, takže se nemusíte blížit k vrhu Kitty. A ty na tebe nedostaneš prach. Díky tomu je snadné čištění z dálky. Je to vysoká kvalita jako všechny jejich produkty. Mají dlouhou záruku, velmi cenově dostupné. Takže se ujistěte, že se na to podíváte, pokud tu máte kočky světa.

reklama

Donna Clevelandová: Jo.

David Averbach: Takže jsem musel před touto epizodou rozhovor s Ray Annou, naší kočičí osobou, abych zjistil, proč bych byl užitečný. Ale je to užitečné, když jsme se naučili. Takže se ujistěte, že to půjdete zkontrolovat. Můžete se podívat na Amazon, to se nazývá Sand Dipper Jr nebo budeme odkaz na to. Pokud jdete na adresu iphonelife.com/podcast. A náš druhý produkt je další nový produkt, o kterém jste dosud neslyšeli, že nemusíte být kočka. Jsem na to opravdu nadšená. Je to od společnosti Nomodo. Je to bezdrátová nabíječka Qi, která má také držák na šálek, který udrží váš šálek teplý nebo studený.

David Averbach: Ideální pro váš pracovní stůl, kancelář nebo kancelář. A máš pohár. Dodává se s pohárem. Můžete si dát kávu tam a udržet v teple, nebo pokud máte led nápoj můžete použít. Můžete na to dát. Pokud chcete pít limonády v kanceláři nebo energetické nápoje. Takže jedna polovina je držák na pohár a druhá polovina je certifikovaná bezdrátová nabíječka Qi. Super praktické a jsem velmi nadšený, že je mám. Takže je to opět produkt na Amazonu. Můžete to hledat. Není to žádná bezdrátová nabíječka Nomodo nebo to uděláme, pokud to bude složité. Takže jděte na iphonelife.com/podcast a moc děkujeme našim sponzorům.

Donna Cleveland: Chtěl jsem také chvilku, abych vám sdělil náš denní zpravodaj. Pokud jdete na iphonelife.com/dailytips, můžete se zaregistrovat, abyste se naučili ovládat svůj iPhone za méně než minutu denně. Posíláme vám něco, co je opravdu snadné sledovat a je to snadný a snadný způsob, jak ze svého telefonu iPhone získat více. Které můžeme použít. Také jsem vám chtěl říct o našem insider programu. To je naše prvotřídní služba. Je to naše placené předplatné, které vám skutečně pomůže maximálně využít zařízení. Učí se na další úroveň. To zahrnuje věci, jako jsou video verze všech denních tipů, takže můžete sledovat spolu, držet váš iPhone, zatímco budete sledovat, a následovat, jak jdete.

reklama

Donna Cleveland: Máme například podrobné videoprůvodce, protože iOS 13 přichází opravdu brzy. Které vám chystáme říct vše o tom, co bude iOS 13 zahrnovat. Budeme mít průvodce, jakmile bude k dispozici, který vás provede všemi novými funkcemi, abyste se ujistili, že jste mezi prvními lidmi, kteří zvládnou všechny nové vzrušující funkce. Získáte digitální předplatné časopisu iOSApple a plný přístup k našim archivům problémů, které máme k dispozici více než 30 otázek. Také dostanete prémiovou verzi tohoto podcastu. Takže to znamená, že nedostanete žádnou z reklam, které právě zahrnujeme. A také získáte speciální náhled nebo pouze prémiovou verzi.

Donna Cleveland: K dispozici je také více funkcí, ale můžete získat speciální slevu pro vaše zasvěcené předplatné pro poslech tohoto podcastu tím, že půjdete na iphonelife.com/podcastdiscount. Rádi bychom tedy s našimi posluchači poslali něco zvláštního. Získáte $ 5 z ročního předplatného.

David Averbach: Ano. A než se do toho ponoříme, jen rychlé varování, Donna a já se oba zotavujeme z moru. Takže pokud máme příležitostné kašlání, budete vědět proč, ale budeme se snažit, abychom ho udrželi pohromadě. Ti z vás, kteří jsou

Donna Cleveland: Je to mnohem lepší než minulý týden.

reklama

David Averbach: … jo. Ti z vás, kteří byli v naší třídě, právě teď děláme začátečníky. Donna a já jsme oba jenom kašlali po celé té věci. Takže uděláme maximum, ale omlouváme se za jakýkoliv kašel, který máme.

Donna Clevelandová: Jo.

Sarah Kingsbury: Tak ráda, že sedí vedle vás obou.

David Averbach: Ano.

reklama

Donna Cleveland: Přísahám, že to není nakažlivé. Než začneme skočit do všeho, co se dnes stalo, chtěli jsme si minulý týden přečíst několik komentářů od našich posluchačů, zejména proto, že to bude zábava. Budou šťastní, co se stalo s iOS 13, protože posluchači byli nadšeni temným režimem. A to byla jedna z velkých funkcí systému iOS 13. Tak tady Dave Roaden říká: „Byl jsem pomocí temného režimu na mém Mac, protože se stal k dispozici a milovat. Nemůžu čekat na to na mém iPhone.“ Garth říká: „Ptáte se na temný režim. Ne, nepoužívám temný režim, ale rád bych mohl změnit barvu papíru pošty a dalších věcí.“

Donna Cleveland: No, myslím, že abych to udělal, budete používat tmavý režim. Ale mění vzhled aplikace pro poštu. Takže to bude v pohodě. Steve říká: „Občas jsem používal tmavý režim na mém počítači Mac, ale ne na mém iPhone.“ Ještě ne na vašem iPhone. Musím říct, že když jsem to vyzkoušela na svém iPhone, zdá se, že je příliš tmavá, protože v některých aplikacích se zdá, že se mísí s pozadím.

David Averbach: Jen abych objasnil, že

Sarah Kingsbury: Mluví o inteligentních invertních barvách.

David Averbach: Ano. Takže tam byl nějaký hack, který byste mohli udělat, že by invertovat barvy. Stejně jako v nastavení sekce přístupnosti a nebylo to režim s plnou temnotou, ale obrazovka byla tmavá. A v tom, co nevypadalo dobře. Takže si myslím, že kdybyste se podíval na tmavší obrazovku, bude to lepší.

Donna Cleveland: Lepší cesta.

David Averbach: Jo.

Donna Clevelandová: Jo. Dobře, cool. Takže bychom měli skočit do … Myslím, že je čas skočit do krytí WWDC.

David Averbach: Ano, udělejme to.

Donna Cleveland: Takže nejprve jsme si mysleli, že vám řekneme, co všechno Apple oznámil. Pak projdeme každé z těchto oznámení. Dejte nám přehled o tom, co bude obsahovat, a pak vám poskytneme naše informace. Takže dnes jsme se dozvěděli o iOS 13, což jsme samozřejmě očekávali iPadOS, protože Apple nyní rozděluje tyto operační systémy. Každý z nich má nyní své vlastní rysy, což bylo něco, co je docela vzrušující. CarPlay dostal aktualizaci. Software Apple Watch dostal aktualizaci watchOS 6. Máme TBOS. Máme nějaké aktualizace AirPods. Také nové makra. A pak máme také nový Mac, který nevím, jestli se dnes dostaneme do řeči.

David Averbach: To bude naše zasvěcená sekce. Takže pro rozšířenou epizodu pro vás zasvěcené, budeme mluvit o Mac. Všichni ostatní, budete muset přihlásit, abyste to slyšeli.

Donna Clevelandová: Jo.

David Averbach: Ale jen o krok dál, WWDC nebo celosvětová konference pro vývojáře se koná každý rok na začátku konference jako klíčová poznámka. To se stalo dnes. Zde oznamují všechny aktualizace softwaru. Takže když Donna říká: „Oh, máme iOS 13, dostali jsme to.“ Bylo oznámeno. Většina těchto věcí přichází na podzim. To vám zatím nebude k dispozici. Ale každý rok, v tomto ročním období v červnu, to je, když Apple oznámí změny jiným operačním systémům. Takže jdeme jít dál.

Donna Cleveland: Cool. To jo. Díky za objasnění. Abych vám dal data o těch věcech. Jak řekl David, září je oficiální vydání všech těchto softwarů, ale dnes je k dispozici vývojář Betas. Na většinu z nás to ale neplatí. A pak je tu veřejná beta verze pro iOS, věřím, že iPadOS a macOS začínají v červenci. Každý rok většina lidí v naší kanceláři vyzkouší veřejnost, která je k dispozici každému. Obvykle však doporučujeme použít toto zařízení na sekundárním zařízení. Nechcete si jej stáhnout na primární zařízení v případě, že je to buggy.

Sarah Kingsbury: Udělal jsem to.

Donna Cleveland: To je [přeslech 00:08:18]. Také jsem to udělal na svém primárním přístroji a všechno se ukázalo být v pořádku, ale nevím, jestli jsem se cítil dobře, když jsem říkal lidem, že by měli.

David Averbach: Jo. Vychází to, že na tom máme pravděpodobně celou epizodu, ale jo.

Donna Cleveland: To je o tom, jak dobře to pro mě nefungovalo.

David Averbach: A měl jsem v kanceláři někoho, kdo s ním měl opravdu těžké časy, takže se to může pokazit.

Sarah Kingsbury: Ano. Prostě jsem nemohl přistupovat k aplikacím, které používám hodně, protože to s aplikací beta nefungovalo dobře.

Donna Clevelandová: Dobře. Apple odstartoval oznámení o službách společnosti Apple a před několika měsíci jsme měli oznámení o službách a my jsme nedostali konkrétní data, kdy vyšli. Mysleli jsme si, že dnes bychom mohli zjistit, kdy budeme moci vyzkoušet Apple Arcade, Apple News + nebo … ne Apple News +, promiňte, Apple TV + a Apple Card. My jsme to nezjistili, prostě řekli, „Apple Arcade přichází později v tomto roce.“ To bylo tak specifické, jak to bylo. Apple TV + přichází na podzim. Takže pravděpodobně, když iPhone oznámení je na podzim, v září a pak Apple Card letos v létě, které nevím.

David Averbach: V létě je to skoro. [crosstalk 00:09:26] Myslíte si, že na to mají datum.

Sarah Kingsbury: Jen jsem si myslel, že je to zajímavé, protože to bylo jako: „Hej, právě jsme to oznámili a chceme, abys si vzpomněl, že jsme to oznámili.“ To bylo v podstatě všechno.

Donna Clevelandová: Jo.

David Averbach: Jo. A bylo to také jako „Stále pro vás nemáme žádné podrobnosti.“

Donna Clevelandová: Jo. Myslel jsem, že jsme určitě v nějakém detailu.

Sarah Kingsbury: A pak nás donutili sledovat náhled nějaké show, která by mohla být velmi cool, ale je to jako: „Proč to sleduji?“

David Averbach: Vypadalo to dobře.

Donna Clevelandová: Jo. Myslím, že jsem si myslel, že se o něco více … Myslel jsem, že služby oznámení, měli by nám ukázali nějaké vodítko na výstavách a řekl, že prostě měli některé z herců, kteří byli v těchto ukazuje druh trapně mluvit o výstavách na malou chvíli, o které jsem si nemyslel, že funguje dobře.

Sarah Kingsbury: Měli trochu náhledu. To byl mnohem delší náhled. Bylo to spíš jako přívěs.

Donna Cleveland: Správně. To je aktualizace, kterou máme pro služby. Pro iOS 13 máme o sobě spoustu věcí. Za prvé, jako obvykle, obvykle existují aktualizace výkonu. Face ID bude o 30% rychlejší. Aplikace se spustí dvakrát rychleji. Nevím, jestli si pamatujete některou z dalších aktualizací výkonu, ale prošli takovými věcmi.

David Averbach: To byli ti dva velcí.

Sarah Kingsbury: Oh, stahování bude menší, to je důvod, proč začnou rychleji.

Donna Clevelandová: Oh, dobře.

Sarah Kingsbury: Myslím, že stahování bude o 50% menší a aktualizace bude o 60% menší.

David Averbach: To jsem nechápal.

Donna Clevelandová: Jo. Co to znamená?

David Averbach: Nevím, jak ovládají velikost aplikací třetích stran.

Sarah Kingsbury: Opravdu nerozumím programování vůbec. Takže tohle je jako úplný odhad. Mohlo by to být úplně špatné a jsem si jistý, že to někdo napíše a řekne mi to. Kvůli novému SwiftUI, o kterém budeme mluvit později. Ve všech těchto aplikacích je mnohem méně kódu.

David Averbach: Jo. Ale to předpokládá, že většina lidí používá Swift a nemyslím si, že jsou. Ale myslím, že máte pravdu ve velkém obrazu, který si myslím, že museli udělat něco za scénou, která to právě dělala, takže soubory jsou prostě menší.

Sarah Kingsbury: To je v podstatě to, co řekli. Udělali jsme něco a je to výsledek.

David Averbach: Mávali jsme hůlkou a je menší. Jo, souhlasím. To je asi to, co se děje. Moje srdce se pro tento celý podcast je to, že právě zde jsou nejdůležitější věci aktualizace výkonu.

Donna Cleveland: Oh?

David Averbach: Myslím, že to proto, že je to něco, co nikdy nedostane nejlepší řešení. Lidé o tom nemluví. Každý chce mluvit o temném režimu, což je velká nová funkce. Ale s rychlejším odemknutím telefonu, kdy je aplikace otevřená rychleji, je něco, co ovlivní vaše každodenní používání více než cokoli jiného, ​​co bylo dnes oznámeno. Jsem nadšený, protože obvykle mluví o vylepšování výkonu, ale často přicházejí s hardwarem. Na podzim, když oznámili nový telefon, říkají, že naše telefony rychleji využívají nový procesor. Ale tohle je software. Takže to znamená, že i starší telefony by měly fungovat rychleji, pokud to nepořádají. Myslím, že je to opravdu vzrušující.

Donna Clevelandová: Jo. Chtěl jsem říct, že můj celkový pocit na iOS 13 byl ten, že temný režim byl velkou vlastností, která se zdá být vzrušující, a to je. Těším se na to. Ale kromě toho, že měli spoustu … měli prostě jen pár náhodných funkcí, ale mnoho z nich bylo v pohodě. Myslím, že jejich aktualizace výkonu byla v pohodě. Tam byly některé funkce soukromí, které jsou opravdu významné. Byly nějaké mezery v soukromí, které jste ani nevěděli, že jste měli před těmi, takže se vám líbí: „Oh, nevěděl jsem, že jsem ve všech těchto cestách zranitelný a teď nejsem. . “ Sarah to udělala dříve. Řeknete jim to.

Sarah Kingsbury: Oh, v podstatě jsem říkal, že je to jako kastrol, který uděláte ze všech zbytků, protože tam bylo spousta funkcí, které Apple nezahrnul. Nebo se alespoň říkalo, že do systému iOS 12 nebylo zahrnuto, protože skončilo jen v podstatě, že muselo opravit všechny chyby z iOS 11, dokud nebyla aktualizace stability. Všechny tyto věci, spíše než soudržnost, mají obvykle něco jako: „Tady je naše téma kolem tohoto vydání.“ Bylo to jen, „tady jsou všechny zbytky a my je jen hodíme na vás.“

David Averbach: Kdybych to měl shrnout, řekl bych, protože tam byla nějaká věc, která se hodila do čistých boxů. Jednou z nich jsme hovořili o soukromí. Apple je obrovský do soukromí. Začali jsme se službami, mluvili o spoustě soukromí a teď se zdvojnásobují. To dává smysl z pohledu velkého obrazu, protože jejich největším konkurentem není Google. Google se samozřejmě snaží zpeněžit. Dávají android pryč a snaží se zpeněžit prostřednictvím prodeje reklamy. Takže Apple má obrovskou konkurenční výhodu tím, že zdůrazňuje soukromí a buduje tato zařízení pro ochranu soukromí. Druhá věc, jo, pokračuj.

Donna Clevelandová: Oh, ne. To je v pořádku. Pokračuj.

David Averbach: Dobře. Druhou věcí, kterou si myslím, že čistá krabice z dnešního oznámení je Apple, pomalu a metodicky aktualizuje své vestavěné aplikace. Viděli jsme to dříve, když aktualizovali zprávy a aktualizovali finance. Tentokrát aktualizovali, dostaneme se do více, ale aktualizovali připomenutí a mapy.

Donna Cleveland: Mail.

David Averbach: … pošta. Myslím, že to je ten druhý, který dává smysl. Myslím, že některé z těchto aktualizací jsou poněkud překročeny. Mají tyto vestavěné aplikace a je třeba je pravidelně aktualizovat a přidávat nové funkce. A tentokrát to udělali.

Donna Cleveland: Takže bychom měli mluvit o temném režimu?

David Averbach: Jo.

Sarah Kingsbury: Jo.

David Averbach: Už jsme se o tom zmiňovali.

Sarah Kingsbury: Nevím, co vlastně je. Pokud jste obeznámeni s funkcí inverze barev v systému iOS. Tam je klasická barva a verze, která v podstatě všechno jen se obrátil a tak to vypadalo divné. A pak měli inteligentní invertní barvu, kterou údajně vaše obrázky a média a podobné věci, ikony aplikací, které bychom neměli převrátit. Ale to jen fungovalo. Takže to vypadalo divně. Takže teď by to mělo skutečně fungovat konzistentním způsobem.

David Averbach: Myslím, že opravdu dobrý comp je samozřejmě operační systém Mac, který v loňském roce dostal temný režim. Takže pokud používáte Mac, můžete být na to zvyklí. Základní myšlenkou je, když si o tom myslíte, že většina aplikací má bílé pozadí právě teď. E-mailová aplikace. Aplikace Poznámky. Téměř každá postavená aplikace má bílé pozadí. Myšlenka je vzít všechny aplikace kalendáře, přičemž všechny ty a mít je tmavé pozadí místo. Některé z těchto preferencí. Někteří lidé to mají rádi. Někteří lidé tvrdí, že je to jednodušší na očích. Někteří lidé tvrdí, že má lepší výdrž baterie.

David Averbach: Je to jedna z těch věcí, o které už mnoho let žádalo mnoho lidí a každý má na to silný názor. Ale to jsou základní myšlenky. Tyto aplikace budou nyní mít pozadí tmavé a pak samozřejmě musíte změnit barvy textu a písma a podobných věcí, které mají kontrast. Takže pak skončíte s bílým textem na černém pozadí.

Donna Clevelandová: Jo. Apple skutečně vytvořil redesign pro mnoho svých hlavních aplikací pro temný režim. Ukázali ukázky aplikace fotografií a způsob začlenění tmavého režimu. Jaké byly ty další?

David Averbach: Kalendář mail.

Donna Clevelandová: Jo. Myslím, že to bude platit pro většinu z nich. To všechno připomíná. Použil jsem ho na MacOS Mojave na chvíli skončil líbí.

David Averbach: Chtěl jsem se zeptat. Dobře.

Donna Cleveland: Zajímalo by mě, jestli to udělají nějaké aplikace třetích stran na iPhone, které již podporují temný režim. Jsou to jediné verze temného režimu. První den je aplikace pro žurnálování, kterou používám, která má tmavý režim a automaticky přepne profily barev v noci. Temný režim se zapne v noci. Myslím, že je to více z toho důvodu, pokud to má být pro oči více relaxační, jako je méně modré světlo. Ačkoliv to není tak … Už máme noční směnu, která vytváří oranžové světlo v noci, ale stále je to něco, co je o něčem více uklidňujícím, co jsem našla.

Donna Cleveland: A mnohokrát je to jako nabídka v aplikacích jsou tmavší a pak se pracovní prostor bude stále zdát mnohem jasnější barvy. Takže je to tak trochu přitahuje vaši pozornost na to, kde má být. Co se mi líbí. A s fotkami si myslím, že to dělá fotky více, protože to má opravdu neutrální pozadí. Ale je to hlavně … je to vizuálně něco jiného. A tak se ukázky iOS 13 výrazně lišily. Ale ve skutečnosti to není funkčně odlišné.

David Averbach: Takže jste zjistil, že je to na očích snazší? Je to ta část, proč to používáte?

Donna Clevelandová: Jo. Je to součást důvodu, proč jsem s tím uvízl, mám pocit, že je to uklidňující.

David Averbach: Myslím, že jsem to na chvíli vyzkoušel na Macu, ale nakonec se vrátím.

Donna Cleveland: Oh?

David Averbach: Jo. Bude to znít divně, ale cítil jsem se jako normální režim, ne temný režim, byl o něco veselejší. Líbí se mi dívat se na bílou obrazovku, která má všechno tmavé, jako bych to nevěděl.

Sarah Kingsburyová: Děsivá.

David Averbach: Jo. Je to deprimující nebo tak něco.

Donna Cleveland: Myslím, že hodně záleží na tom, jak se to dělá. Což mám pocit, že to udělali dobře způsobem, který se cítil spíše uklidňující než depresivní. Ale mohl jsem pochopit, odkud pocházíte.

David Averbach: Souhlasím. Myslel jsem, že s ním udělali velmi dobrou práci. Myslel jsem, že to vypadá dobře. Mám také tendenci používat svůj telefon v tmavších místech v počítači. Mám sklon používat počítač k práci. Jsem v dobře osvětlené kanceláři. Doufejme, že bude svítit. Ale našel jsem, když jsem byl na konferenci a dělal jsem si poznámky, přepnul jsem temný režim a líbilo se mi to mnohem lépe, protože jsem byl v temné místnosti a všichni kolem mě. A bylo to jako do očí bijící obrazovka, která má váhu pozadí na všechno. Myslím, že jsem s největší pravděpodobností použít na iPhone z tohoto důvodu jsem často není … Myslím, že když jste na veřejnosti, je to o něco méně … obrazovka je o něco méně viditelné. Myslím, že pokud jste v slabém světle, je to jednodušší. Takže to vyzkouším. A myslím, že s ním odvedli dobrou práci. Ale obecně jsem to na Macu neudělala.

Donna Cleveland: Máte zajímavý

David Averbach: Ne. A co ty Sarah? Vím, že jste na Macu netestovali, ale jste nadšeni z toho? Budeš to používat?

Sarah Kingsburyová: Asi bych ho použila v noci, nebo bych měla pocit, že by se moje obrazovka stala méně viditelnou pro ostatní lidi. Tak určitě.

Donna Cleveland: Cítím se na veřejnosti s bílou obrazovkou může být velmi do očí bijící.

David Averbach: Jo.

Sarah Kingsbury: Jo. Vlastně jsem byl druhý den na veřejnosti a moje dcera mě napsala a chtěla, abych se přihlásila na její bankovní účet, abych zkontrolovala její zůstatek, protože by jí to nezatěžovalo. Byl jsem v baseballovém zápase. Tak jsem seděl na sedadle s lidmi nade mnou a byl jsem rád, „Nebudu se přihlašovat na bankovní účet, pokud všichni sledují.“

David Averbach: Zvláště je to váš bankovní účet pro dcery a každý bude jako: „Máte 13 dolarů ve svých úsporách [crosstalk 00:19:58] já přísahám.“

Donna Cleveland: Mohl by být alespoň 50.

Sarah Kingsburyová: Jo, jo. Tak uvidíme. Za určitých okolností to zkusím. Nemyslím si, že bych ho celou dobu používal. Pravděpodobně to využiji v noci, když jdu se svými psy.

Donna Cleveland: Zajímalo by mě, jestli budou mít možnost se automaticky zapnout a vypnout v noci.

Sarah Kingsburyová: Já bych ji raději použila.

David Averbach: To bych rád. To jo.

Donna Clevelandová: Jo. Doufejme, že si to můžete nastavit podle plánu.

David Averbach: Přemýšlím o těch náhodných prvcích z tohoto oznámení, dívám se a naslouchám, když přijde další text.

Donna Clevelandová: Jo. Je tu někdo, kdo se o tom zmínil i během oznámení temného režimu.

David Averbach: Jo.

Donna Cleveland: Co to má co dělat s temným režimem?

David Averbach: Je to zvláštní, protože Android má tuto funkci doslova jako pět let.

Donna Cleveland: Alespoň.

David Averbach: Takže přejeďte na txt jako na vaší klávesnici. Klávesnice je obvykle určena k replikaci fyzické klávesnice, kde každý klíč musíte klepnout. Ale to, co má Android, se nazývá přejeďte na text. Když si vezmete prst, nemusíte ho ani zvednout, jen přejdete z dopisu na dopis a pomocí AI zjistíte, jaká slova vaše hláskování.

Donna Clevelandová: Jo. Když jsem byl uživatel Androidu, použil jsem ho po celou dobu.

David Averbach: Tam jsou nějaké klávesnice třetích stran, které mají na chvíli. Dlouho jsem ho používal na klávesnicích třetích stran. Skončil jsem se od něj vzdalovat zčásti jen kvůli tomu, že klávesnice třetí strany se mi zdá být hassled, že jste vždy tak trochu obracející zpět.

Donna Cleveland: A přepínání.

David Averbach: … a jo. Ale líbí se mi to a zjistil jsem, že je to rychlejší psaní. Můžete to udělat jednou rukou jednodušší, což je opravdu pěkné pro druh větší telefony. Zvláště pokud máte Max. Je to pěkný doplněk, ale proč se rozhodli udělat to pět let poté, co to android udělal? A všichni o tom už léta mluvili. Bylo to bizarní. Myslím, že jsem z toho šťastný, ale bylo to zvláštní.

Sarah Kingsbury: Je tu spousta funkcí, které jsou takové. Právě jsem hledal tyto listy. Když v jakékoli aplikaci, když jdete sdílet něco, aktualizovali ji. Nemůžu si vzpomenout. Jen jsem se na to díval v poznámkách a teď to nemůžu najít. Takže máte nějaké návrhy na chytré sdílení. Lidé, s nimiž obvykle sdílíte věci, se objeví a také způsob, jakým s nimi obvykle sdílíte, budeme tam.

David Averbach: Ani jsem to nezachytil. To je hustý.

Sarah Kingsburyová: Byla jsem z toho nadšená. Ale bylo to tak náhodné. Nebylo to, „Přepracovali jsme aplikaci pro zprávy. Zde jsou všechny funkce.“ Bylo to jako: „A tady je jen jedna náhodná vlastnost.“ A to je to, co jsem měl na mysli zbytkem kastrolku.

David Averbach: Jo, naprosto.

Sarah Kingsbury: Chtěli byste mluvit o-

Donna Cleveland: Bude vám také dávat lidi, aby se o ně podělili?

Sarah Kingsbury: Jo. Jsou jako ikona jejich tváře za předpokladu, že tam máte jejich tvář.

Donna Clevelandová: Jo. To je hustý.

Sarah Kingsbury: Něco ve vašich oblíbených, můžete určit způsob, jakým byste byli výchozí způsob, jak je kontaktovat, s výjimkou, myslím, že váš iPhone bude vybírat na základě toho, jak s nimi obvykle sdílíte věci. A vidím, že je to velmi užitečné.

Donna Cleveland: Jiná náhodná vlastnost byla hudba nyní má čas synchronizoval texty lyric. Ukázali, že i během demo režimu temna, což by bylo příjemné pro Karaoke.

Sarah Kingsbury: To jsem si myslela.

Donna Cleveland: Texty se vám posouvají. Ale byl jsem rád, „Hmm, cool.“

David Averbach: Cokoliv. Byl jsi na to tak nadšený. Seděl jsem vedle tebe. Byl jsi jako „Wow.“

Sarah Kingsbury: Jo. Karaoke je důležité.

David Averbach: Ale stejně jako Karaoke potřebujete speciální karaoke verze písní, kde vokály nejsou, že?

Donna Cleveland: No, jo, to je pravda. Myslím, že jsem byl během oznámení více kofeinu. Byl jsem rád, „Cool.“

Sarah Kingsbury: Můžeme mluvit o něčem, co není náhodné, ale pak jsem z toho velmi nadšená.

Donna Cleveland: Ano.

David Averbach: Ano.

Sarah Kingsbury: Nevím, jestli jste někdy používali fotografie, ale je to bláznivý nepořádek.

David Averbach: Používám ho po celou dobu [crosstalk 00:23:28].

Sarah Kingsbury: Je to tak složité. Všechny různé karty a způsob navigace. Nedávno jsme udělali tip na to, jak procházet kartu fotografií, protože se můžete vrátit zpět mezi zobrazením dne a rokem a pohledem na měsíc a pohledem na místo. Tam jsou jen tyto malinké malé miniatury a je to o to víc, že ​​jsem se podíval do toho, jak navigujete fotografie ven, tím více si uvědomuji, že je to jen nepořádek. Opravdu to zjednodušili a UI mnohem lépe. Používám své vlastní poznámky a stále zapomínám, kde jsem. V podstatě přepracovali fotografie.

Sarah Kingsbury: Všechny fotografie jsou na kartě fotografií a můžete přiblížit a oddálit na obrazovce, abyste zjistili, zda máte více obrázků nebo méně obrázků. A můžete klepnout na dny nebo měsíce nebo roky. A také víte, jak jsem si udělat spoustu screenshotů, nebo si můžete pořídit obrázek vašeho potvrzení. Ty věci budou jen projít. Myslím, že je to jako AI, nebo jen skryté před vámi, takže si s tím nejste zapleteni. Což by opravdu

Donna Cleveland: To je hezké, protože v práci bereme tolik screenshotů.

David Averbach: Jo.

Sarah Kingsbury: Beru tolik. Také Pokémon GO.

David Averbach: Vypadalo to opravdu čistě. Bylo to dobře. Vypadalo to, že by to mohlo být … Chci říct, že je těžké říct, že si vezmete ruce do operačního systému, ale bylo snadné se orientovat. Videa, jak byste se posouvali, by to byla nějaká automatická hra, o které jsem si myslel, že je v pohodě. Neměl tolik podivných náhodných bílých míst a třídil se.

Donna Cleveland: Bylo to jako všechny fotky.

David Averbach: Jo.

Donna Clevelandová: A vy jste se právě potáhli tam je měsíc … no je tu rok a pak co je to? Kolekce a způsob, jakým ji organizují v různých skupinách, je to trochu zvláštní, ale tohle bylo posunutí doprava a doleva mezi měsícem, dnem a rokem. A zdálo se, že to udělalo víc smysl.

David Averbach: Jo. Při pohledu na to je to naprosto nepořádek. Nemám ponětí, jak se k tomu orientovat.

Sarah Kingsbury: Také pro editaci fotografií můžete nyní místo toho, abyste museli jít do více nabídek, zobrazovat různá nastavení a upravovat je. Jsou to tak trochu rolovací lišta všech různých věcí, na které můžete jednoduše klepnout. a posuňte je přímo tam.

Donna Clevelandová: Oh, hezky.

Sarah Kingsbury: A střih, který považuji za velmi užitečný.

Donna Cleveland: A přidali další editační nástroje.

Sarah Kingsbury: Správně. Přinášejí je poprvé na video a také proto, že můžete použít filtry, a vy jste na to opravdu nadšeni? Videa můžete otáčet.

David Averbach: Otočit. Úplně jsem to musel mít v ten druhý den, kdy jsem měl, udělal jsem klasickou věc, kde začnete nahrávat video v režimu na výšku a pak se okamžitě rozhodnete přepnout. Musel jsem projít tolik problémů, abych to otočil.

Donna Clevelandová: Je to taková bolest. Máte na to aplikace třetích stran, že?

David Averbach: iMovie to dělá. To je způsob, jak to udělat. Než vyjde iOS 13. Máte video, které potřebujete otočit, můžete si stáhnout iMovie. Je to aplikace Apple. A udělejte to v iMovie, ale bylo to hádka.

Donna Clevelandová: Jo. Tak tohle je jako jedna z těch do očí bijících věcí, které o tom přemýšlely. Ještě jedna věc je portrétní osvětlení, to je vlastnost, která vyšla v loňském roce. A to vám umožní aplikovat světelné efekty na fotografie v režimu portrétu, ale nyní přidali schopnost … Po pořízení fotografie si myslím, nebo dříve, než můžete přizpůsobit množství světla, které je aplikováno, které by simulovalo v podstatě pohybující se světla blíže k předmětu nebo dále.

Sarah Kingsbury: Správně. Je tu několik dalších světelných efektů. Jeden byl nazýván High-Key Mono, ať už to znamená. A je tu několik dalších. To by mělo být zábavné hrát.

Donna Cleveland: Jsem ráda, že to vylepšují, protože jsem nenašel portrétní osvětlení tak daleko, aby to bylo tak skvělé.

David Averbach: Jo. A obecně, ačkoli, úpravy fotografií v aplikaci Apple je docela obtížné. Pokud používáte Instagram, je to super snadné … Nemluvím o použití filtrů. Ve skutečnosti je však v Snapseed a Instagramu skutečně snadné a přesné nastavení sytosti a jasu a kontrastu. A pak je aplikace Apple opravdu těžká. Změnili uživatelské rozhraní a doufám, že to bude mnohem lepší.

Sarah Kingsbury: Měli bychom tedy hovořit o nových prvcích ochrany osobních údajů a bezpečnostních prvcích?

David Averbach: Ano.

Donna Cleveland: Ano.

Sarah Kingsbury: Takže je jich málo. Ten, který jsem si myslel, že je opravdu cool, je Apple přihlášení. Víte, jak se při přihlášení k některým aplikacím můžete přihlásit pomocí služby Facebook nebo se přihlásit pomocí Google. Ale to je tak, že můžete být sledováni. Zatímco pokud to uděláte s Apple, pak vás nebudou sledovat. A také v případě, že aplikace vyžaduje e-mailovou adresu a nechcete se s nimi podělit, Apple vygeneruje unikátní náhodný e-mail, který s nimi bude sdílet. Pro každou aplikaci to bude jiné a bude přeposláno na vaši obvyklou adresu. To je také k dispozici na webu, stejně jako na všech aplikacích.

David Averbach: Myslel jsem, že je to opravdu super. Mám tendenci používat registraci s funkcí Facebook, protože nenávidím vytváření samostatných účtů s oddělenými hesly pro každou aplikaci a musím … zejména pokud jsem na svém telefonu, musím pak ručně načíst je do správce hesel .

Donna Cleveland: Znám Davida. Cítím se jako vy a já jsme oba kojenci pro pohodlí. Kdykoliv se objeví soukromí, jsme jako: „Jo, já to dělám.“ Samozřejmě, že věci, které jsou hloupé dělat.

David Averbach: A na Facebooku mám zvláštní podivnost. Mám pocit, že Facebook s nimi sdílí více dat, než by měl. A mám pocit, že používám data sama a vím, jaké aplikace používám.

Donna Clevelandová: Jo. Vlastně s tím nejsem v pohodě. V podstatě moje porozumění je kdykoliv, když si stáhnete novou aplikaci, která vyžaduje určitý druh účtu, bude to jen přihlášení pomocí možnosti Apple. A není to vlastně sdílení osobních údajů s touto společností, že?

Sarah Kingsbury: Jo.

David Averbach: Ne. Aplikace se budou muset integrovat. Je to volba, kterou Apple nabízí. A tak si je lidé vzali. Ale jo. To by byla opravdu dobrá vlastnost.

Donna Cleveland: Doufejme, že jich bude spousta.

Sarah Kingsbury: Jo. Doufám.

David Averbach: Jo. Zejména proto, že pokud jste v … Myslím, že je to složité, protože musíte být v Apple ekosystému, ale pokud máte Mac a máte iPhone, můžete efektivně využít nás k odstranění hesla. Což by bylo opravdu super.

Donna Clevelandová: Jo. Vím.

Sarah Kingsbury: Protože se přihlásíte s vaším Face ID.

David Averbach: Jo.

Sarah Kingsbury: Jo. Další-

Donna Cleveland: Co když nemáte Face ID. Jak to funguje?

Sarah Kingsbury: Dotkněte se ID a myslím, že za předpokladu, že máte opravdu starý telefon, váš přístupový kód. No, myslím, že by to byl váš přístupový kód nebo by to bylo vaše heslo ID Apple? Nejsem si jistý.

Donna Clevelandová: Dobře. To jo.

Sarah Kingsbury: Další skvělou věcí je sdílení polohy. Není to takhle, jako je tato aplikace chce sledovat vaši polohu a říkáte ano, protože potřebujete, aby vaše umístění v té době. Pak to není jen přikrývka navždy. Musejí se vás znovu zeptat, když … tak, že nemohou pokračovat ve sledování vaší polohy. Také nedovolí aplikacím prohledávat nedaleké WiFi a Bluetooth, aby odvodily vaši polohu, kterou mohou udělat, pokud jim neumožníte explicitně sledovat vaši polohu. Tak to je velmi cool.

David Averbach: Jo.

Donna Cleveland: Jo, to bylo opravdu super.

David Averbach: Zdálo se mi, že Apple byl, myslím, něco, co Donna řekla dříve. Proaktivně hledat způsoby, jakými lidé porušují vaše soukromí, o nichž mnoho z nich ani nevědělo, a zastavit je.

Donna Cleveland: Já vím. Což bylo opravdu trochu znepokojující.

David Averbach: Jo. Víš, že se to děje.

Donna Cleveland: Jsem příliš důvěryhodný. Ale mám pocit, že Apple skutečně věří, že se zdají být lepší než jiné společnosti v tomto oddělení.

David Averbach: Souhlasím.

Sarah Kingsbury: Jo. Apple je korporace, takže buďte cynický, ale rozhodně se rozhodli, že je to jejich obchodní model. Budou … odhodláni se starat o naši bezpečnost a soukromí. Jak jsem řekl, vaše soukromí je lidské právo. Další skvělá věc, kterou řeknu aktualizaci domácí sady. Pokud máte chytré bezpečnostní kamery, myslím, že způsob, jakým bezpečnostní kamery fungují, je nahrát toto video do cloudu, protože je třeba jej analyzovat a zjistit, co je to pohyb. Je to člověk? Je to malé zvíře? Ale to je jen jedna cesta a to může být zranitelné.

Sarah Kingsbury: Nastavili domácí sadu, takže video lze analyzovat přímo ve vašem zařízení. A samozřejmě, že Apple se o to nebude dělit ani se na to dívat. Pak to zašifrují a odešlou do iCloud, kde ho nikdo nemůže vidět. Takže bys tam pořád byl, kdybys to musel zkontrolovat. A myslím, že pro to můžete mít až 10 dnů. To se nezapočítá do vašeho úložiště iCloud, což je důležité. Další skvělá domácí věc je firewally pro vaše inteligentní zařízení ve vaší domácnosti. Chránit je před nebezpečnými útoky, ale i pokud je jeden z nich od sebe přílišný, takže pokud je jeden z nich napaden, nebude se šířit do všech ostatních chytrých zařízení.

David Averbach: Jo. Byla jsem opravdu nadšená z bezpečnostních aktualizací.

Donna Clevelandová: Jo, já taky. Myslím, že to jsou hlavní funkce systému iOS 13.

David Averbach: Mapy a připomenutí.

Donna Cleveland: Mapy a připomenutí. Takže aplikace připomenutí je, když jsem … je to jako moje oblíbená aplikace. Používám ji po celou dobu, ale je to docela zjednodušující a existuje spousta dělat tam aplikace, které jsou mnohem robustnější. S touto aktualizací Apple bere o krok blíž k mnoha z těchto aplikací. Nyní mají odlišné zobrazení pro naplánovaná připomenutí. Kde vidíte ty … to bylo mnohem více vizuální, které mají čas nebo umístění založené připomenutí nastavení s ním. Také někdo pochopil, co jsou to značky? To jsem úplně neudělal.

David Averbach: Šli tak rychle přes upomínkovou sekci, že jsem měl těžké pády [crosstalk 00:33:12].

Sarah Kingsbury: Nevím, jestli o tom mluvili … protože můžete mít seznamy sdílených upomínek. Zajímalo by mě, jestli to je to, co to bylo, ale opravdu bych měl jít na stránky Apple a podívat se na to, co měli, protože

Donna Clevelandová: Můžu to hned vyhledat, ale řekli něco o [crosstalk 00:33:26], pokud tuto osobu uvedete v upomínce, pak když tuto osobu posíláte, může se něco, co je s touto osobou označeno, ukázat jako možnost poslat této osobě.

Sarah Kingsbury: To dává mnohem větší smysl.

Donna Cleveland: Takže si myslím, že to, co to je, je, jen pokud jste asi tak, jak jste říkali, pokud je to spojeno s osobou, která vám to připomíná, můžete jim to snadněji poslat. Další věc je, že měli chytrý vstup. A to je něco, co fantastická jiná aplikace, která to dělá. Při psaní začne hádat, co byste chtěli říci, a zadat to jako možnost. Stejně jako to, co si myslí, že chcete nastavit tuto připomínku. Stejně jako dokončování věty pro vás a uvidíte, že můžete zadat upomínky rychleji. Snažil jsem se o Fantastical a to se mi líbilo.

David Averbach: Dobře. Protože jsem chtěl říct, jedna z věcí, které mám rád na připomenutí, je, jak je to zjednodušující. A vlastně jsem se vyhnul některým dalším aplikacím, protože jsou příliš komplikované.

Donna Cleveland: Jo, vím, co tím myslíš.

David Averbach: Takže jsem trochu nervózní z této aktualizace. Šel tak rychle, měl jsem těžké vyprávění a až to začnete zkoušet, je těžké to vědět, dělali to správně. Ale celé Apple, když jsem SMS někdo mi řekne, že mám schůzku s nimi později. Taková věc může … Apple ne vždy správně a tak jsem z toho nervózní.

Sarah Kingsburyová: To vážné návrhy jsou pro mě tak bizarní.

David Averbach: Přesně.

Sarah Kingsburyová: Nikdy to nedává smysl.

David Averbach: Tak uvidíme. Ale jsem nervózní. Mapy byly další, kterou si odvedli dobrou práci při aktualizaci, ale jsem s ní trochu unavený. Takže to znělo jako to, co dělali, je v podstatě přidali Google Street View, s výjimkou, samozřejmě, že nejsou Google. Takže teď je to jejich vlastní proprietární verze Street View. Což je skvělé, protože Google Street view je skvělé. Když v roce 2000 přišel Google, jsme ohromeni. Ale je to tak daleko na cestě, aby Apple přidal toto a je těžké je tolik tleskat.

Donna Cleveland: Já vím.

David Averbach: Víš, co tím myslím?

Donna Clevelandová: Jo. Mm-hmm (kladně).

David Averbach: Nepřidali funkci-

Donna Cleveland: Také představovat Google mapy, které nikdy nepoužívám.

David Averbach: Jo, je to pravda. Použiju to někdy, protože když se snažím říct dům. Je hezké jít na ulici a vidět, co to vypadá, místo toho, aby to vypadalo jako adresa. Další věc, kterou udělali, přidali oblíbené položky, o kterých jsem si myslel, že je v pohodě, protože často používáte mapy k navigaci na stejných pět míst 90% času. Líbí se mi oblíbené. Co nepřidali, což jsme všichni žádali, bylo vícenásobné zastavení. Což se zdá být pro ně takovou důležitou funkcí, kterou by mohli přidat.

Donna Cleveland: Takže favoritem bylo, že můžete vytvořit seznamy míst, například. Mapy Google vám umožňují vytvořit oblíbené místo. Tak například jsem byl jen v Portlandu a můj přítel měl seznam Map Google ze všech nejlepších míst v Portlandu. Můžete to opravdu snadno udělat v Mapách Google, ale ne v Mapách Apple. Tak mě zajímá, jestli použijete tuto novou funkci, která vám to umožní.

David Averbach: Myslím, že ano. Ano.

Donna Cleveland: To by bylo hezké.

David Averbach: Jo, to by bylo super.

Donna Cleveland: Dobře, cool. Měli bychom přejít na iPadOS?

Sarah Kingsbury: Myslím, že musíme nejdřív mluvit o Siri.

Donna Clevelandová: Dobře.

Sarah Kingsbury: Takže je tu několik Siri aktualizací napříč různými věcmi. Takže pro AirPods Siri nyní může oznámit a přečíst vaše příchozí zprávy. Pak můžete jen odpovědět a poslat jej, aniž byste zastavili to, co děláte. Můžete sdílet audio druh AirPlay. Vy můžete poslouchat zvuk jednoho z vašich zařízení jestliže vy chcete sledovat film spolu nebo video nebo něco, který je hezký. Protože si pamatujeme, že jsme mluvili o iPhone reproduktorech a jak je musíte někdy používat, když sdílíte video s přáteli.

David Averbach: Ne. Myslel jsem, že to bylo opravdu … Chci říct, že je to velmi definovaný případ použití, ale pokud cestujete ve dvou lidech, snažíte se sledovat film společně, není to snadný způsob, jak to udělat. Musíte se dostat splitter a mít kabelová sluchátka. A teď by to bylo v pohodě, ale byla jsem trochu nejasná. Musíte k tomu pracovat AirPods?

Sarah Kingsbury: Já tomu věřím.

David Averbach: Takže musíte mít všechny, kdo mají AirPods. Každý by měl mít AirPods. Jsou skvělé, ale jsou také dost drahé.

Donna Cleveland: Ano.

Sarah Kingsbury: Jo. Takže a pak HomePod tam je handoff, což je vlastně to, co mě trápí. Budu poslouchat podcast na mém telefonu a pak půjdu do mé ložnice a raději budu dál poslouchat na svém HomePod, ale nebyl jsem schopen, takže jsem nadšený z toho . Ještě více vzrušující je Siri, který bude schopen rozpoznat různé hlasy. Na HomePod a přizpůsobit odpověď. Takže pokud chcete hrát hudbu, rozpozná váš hlas a hudbu z hudby Apple. Nebo pokud chcete odeslat zprávu, bude to váš účet zpráv. Takže jsem nadšený.

Donna Cleveland: To je vlastnost, kterou jste na chvíli chtěli.

David Averbach: Nějakou dobu jsem o to žádal a jsem opravdu nadšený, že to udělali. Handoffs také zní skvěle. A jak to funguje je v podstatě jen držet telefon v blízkosti HomePod a bude to jen, myslím, že to bude automaticky přepnout.

Donna Cleveland: Jo, to bylo super.

David Averbach: Nevím, že AirPlay považuji za takovou velkou hádku. Takže nevím. Bylo to super, ale bylo to AirPlay není tak těžké.

Sarah Kingsbury: Správně. Zkratka aplikace, která se mi líbí, ale myslím, že si stěžovat hodně, protože je to tak těžké myslím, že opravdu přijít na to, jak nastavit dobrý zástupce. A myslím, že si Apple všiml, že nyní si Siri všimne vašich zvyků a navrhne automatizaci. Dejte nám šablonu pro nastavení zástupců pro některé věci, které často provádíte. A je zde redesign galerie, který vypadá pěkně a užitečně. To je super. Také Siri zní jinak.

Donna Cleveland: Siri jste slyšel lepší intonaci nebo cokoliv jiného.

David Averbach: Jo. Těžko říct, ale z dema to znělo působivě.

Donna Clevelandová: Jo.

Sarah Kingsbury: Jo. Takže to je vše, co musím říct o iOS 13 Myslím, že.

Donna Clevelandová: Dobře, cool. Pojďme na iPadOS. Takže Apple se rozhodl, že iPad potřebuje … má dostatek vlastních unikátních funkcí, které by měl mít svůj vlastní operační systém. Nyní přicházejí s iPadOSem. Velké věci, které jsem si opravdu všiml, byly jiné, než že měly více funkcí více obrazovek. To bylo ještě nazýváno rozdělené zobrazení a sklouznout. Které funkce jsme měli na iPadu nějakou dobu. Ale mohli byste s nimi dělat víc. Mohli byste se například v aplikaci Microsoft Word rozdělit na dvě obrazovky a mít vedle sebe dva dokumenty. To je něco, co jste předtím nemohli udělat. Nebo nyní widgety můžete jen přejeďte a widgety se dostanou na displej. To bylo trochu cool.

David Averbach: To bylo super.

Donna Cleveland: Byl jsem jako já obecně, můj iPhone se zlobí, že musíte jít do tohoto speciálního dnešní zobrazení vidět nebo widgety. Přál bych si, abyste je mohli dostat na obrazovku telefonu.

David Averbach: Jo. Naprosto.

Donna Cleveland: Tak to bylo pěkné. Safari, oni dělali více z verze třídy třídy Safari, která má správce stahování, který je v pohodě. A také spoustu klávesových zkratek, které můžete použít s Safari. Byly na něm také jiné věci, které z toho udělaly více plochy.

Sarah Kingsbury: Jo. Dostanete verzi webových stránek místo verze pro iPhone.

Donna Cleveland: Myslel jsem, že to už byl ten případ.

David Averbach: Záleží na webových stránkách.

Donna Clevelandová: Oh, dobře.

David Averbach: Myslím, že je to jen optimalizované pro lepší zobrazení plochy a větší pravděpodobnost, že se nyní zobrazí plocha.

Sarah Kingsbury: Správně.

David Averbach: Myslím, že velkou věcí bylo to, co jste mluvil o multitaskingu, ale Donna a já jsme tam seděli. Oba máme nové iPady a sledujeme je. A měli jsme těžké rozebrání, co bylo nové a co nebylo nové.

Donna Cleveland: Já vím. Kromě některých z těchto věcí a přetahování věcí napříč různými aplikacemi, které vypadají podobně jako dříve.

Sarah Kingsbury: Myslím, že rozdíl je v tom, že jste nikdy nedokázali říct, že dvě okna poznámek otevírají a přetahují věci z jedné poznámky do druhé. Pak přejděte a otevřete další okno poznámek a přetáhněte něco do jiné aplikace. Myslím, že jste to dokázal. Pak také s posuvníkem přes, můžete mít více snímků přes okna otevřít a budete vidět jen jeden. Ale pak můžete něco jako na aplikace, které jsou na iPhone 10 nebo novější, budete přejetím nahoru od dna a najednou máte všechny vaše otevřená okna posuvníku. A můžete mezi nimi přepínat a přepínat mezi nimi.

Donna Cleveland: Cool. To jo. Myslím, že hodně z toho je pro vás velmi necitlivé. Nyní přidali do iPadu další gesta. Můžete udělat speciální kopii vložení v nepatrném gestu, které bylo tři prsty špetka a šíření a pak tři prsty přejetím. Některé z nich je myslím, že je to iPad mnohem užitečnější, ale je tu více křivky učení. Budete muset investovat více času, pokud opravdu chcete používat svůj iPad jako produktivitu. Spíše jako počítač. Stále si nemyslím, že je to opravdu jako počítač. A tak nevím, myslím, že jen moje zkušenost s iPadem je, že už nepoužívám mnoho těch věcí. Nepoužívám spoustu věcí na obrazovce ani obrázek v obraze, stejně jako bych to mohl jen proto, že to není zřejmé.

Sarah Kingsbury: Kdysi jsem zapomněla, že tam jsou, ale nemohla jsem je skutečně použít.

David Averbach: To jsem se chtěl zeptat, protože jsem stejně. Pokaždé, když vidím tyto oznámení v operačním systému a WWDC, myslím, „Wow, to je užitečné. Měl bych použít více.“ A pak nemám, a mám pocit, že to bude stejné tady, kde je to jako je něco, co je trochu neintuitivní a neohrabaný o tom, jak Apple zpracovává multitasking pro iPad. To mě prostě nepoužívá.

Donna Cleveland: Připomíná mi to 3D dotek.

David Averbach: Jo.

Sarah Kingsbury: Myslím, že teď budu používat multitasking více, protože můžu mít více oken otevřených ze stejné aplikace. Protože to je moje věc s tím, že používám Google docs hodně na svém iPadu a nemůžu … pokud se musím vrátit do hlavního menu a otevřít ten druhý. A pak, protože se dotýká aplikací, stačí jen přejet po spodní části obrazovky a přepínat mezi aplikacemi. Takže to není opravdu těžké. Jsem docela nadšený, jak budou soubory organizovány. Bude to víc, než byste se dostali na svůj Mac.

Donna Cleveland: Spíše jako Finder a Mac má stejné menu levé ruky.

Sarah Kingsbury: Pohled zleva. A náhled souborů a rychlé akce. To bude v pohodě.

David Averbach: To se mi líbí, ale o tom jsme mluvili druhý den. Myslím, že to byla Donna a mluvili jsme o třídách. Nikdy jsem aplikaci nepoužíval. Používáte soubory velmi často?

Donna Cleveland: Já to používám, ale říkal jsem, že jsem to nezvládl, ani jsem to opravdu nezorganizoval. Někdy tam prostě hodím věci. Mohu dát věci na mém počítači na mém počítači Mac a tam se to jen objeví. Někdy budu používat pro přenos souborů, ale ne na chvíli.

Sarah Kingsburyová: Já tam ukládám věci, které chci říci vidět na jiných zařízeních, nebo že chci na tomto zařízení pouze uložit. Ale myslím, že mám pocit, že tam je potenciál, který nepoužívám, protože jsem již v ekosystému Google.

Donna Cleveland: Já vím. Používám Dokumenty Google a svou jednotku

David Averbach: Myslím, že můj velký obraz, který si vezmu pro iPad, je … Líbí se mi, že se Apple oddělil do vlastních operačních systémů. Cítí se, jako by to na chvilku sledovalo a dá jí to pravděpodobně větší svobodu k rozvoji těchto funkcí. Všechny dnes ohlášené funkce se zdají být užitečné pro produktivitu, ale přesto je to ten samý okamžik, který dělám na chvíli. A mám pocit, že jsem trochu cynický nebo tak něco. Ale nedosáhlo kritického množství snadnosti použití, abych si dal čas a úsilí do všech těchto funkcí. Jinými slovy, není snadné být produktivní, abych nemohl používat počítač a místo toho používat svůj iPad. A tak se neobtěžuji se všemi těmito funkcemi využití energie na obrazovce vedle sebe. Dělám to na svém počítači, protože je to jednodušší.

Donna Cleveland: Crazy swiping [crosstalk 00:44:57].

Sarah Kingsbury: Vlastně proto, že jsem dělal hodně v podstatě zpracování textu na svém iPadu, jsem docela nadšený, že jsem schopen snadněji vybrat a kopírovat a vkládat věci. I když řezání a vkládání, jsem jen použít klávesnici. Mám malou skládací klávesnici, kterou můžu držet v kabelce. Ale být schopen jen přetáhnout kurzor na místo, kde ho chci. Protože nemůžu mít myš, která je opravdu skvělá.

Donna Clevelandová: To se zdálo být v pohodě.

David Averbach: Jo, to je hezké.

Donna Clevelandová: Některé z nich budou, jakmile se na to dostaneme, bude zajímavé zjistit, jak dobře tyto věci fungují. Pokud je to opravdu precizní a snadné, nové kopie vložit věci, které by mohly být opravdu úžasné.

Sarah Kingsbury: A tři prsty vlevo odskočily. Vidím, že to dělám náhodou. Ale můžu prostě udělat příkaz V na klávesnici. Takže nevím, proč bych to udělal.

David Averbach: Pokud používáte klávesnici.

Sarah Kingsbury: Vždycky používám klávesnici s iPadem, pokud nedělám procreate.

Donna Cleveland: Oh, iPadOS má také podporu pro palec. To bylo něco nového.

David Averbach: Jo. A vím, že spousta třetích stran má kolem sebe neohrabanou práci, aby to dokázala. Je hezké, že jablka mohou v iPadu přirozeně podporovat.

Sarah Kingsbury: A můžete importovat věci přímo do aplikací.

David Averbach: Cool.

Donna Clevelandová: To je super.

Sarah Kingsbury: Jo.

Donna Cleveland: Takže to je iPadOS. Máme stále CarPlay a watchOS a tvOS. CarPlay, chtěl jsem se zeptat Davida na váš názor na CarPlay, protože to bylo poprvé, co jsme CarPlay v posledních letech získali významnou aktualizaci. A vím, že to chceš. Splnila vaše přání?

David Averbach: Myslím, že ano. Miluju CarPlay. Myslím, že je to jeden z nejcennějších Apple. Nevím, co mám říkat, protože to není produkt. Je to software, který jiné společnosti používají

Donna Cleveland: Platforma.

David Averbach: … platforma, díky. Operační systémy. Miluji to. Myslím, že je to opravdu intuitivní. Je to snadné. Funguje to opravdu dobře a myslím, že aktualizace musím s nimi dostat do rukou, ale myslím si, že aktualizace budou v pohodě. Protože právě teď je to docela zjednodušující operační systém. A tak s tím, co se mi líbilo, bylo místo toho, aby hlavní obrazovka byla jen tabulkou se všemi různými aplikacemi, ke kterým máte přístup, nyní můžete mít něco … má multiview současně. Můžete mít otevřené mapy a mít nějaké aplikace. Znovu šli opravdu rychle, takže jsem se nedostal tak přesně, co se ukáže a co ne.

David Averbach: Ale s trochou sofistikovanějším pohledem, ve kterém byste mohli mít svou mapu otevřenou na turnu, a měli byste mít přístup k dalším věcem, které jsem považoval za pěkné. Být schopen používat Siri, ale ne mít Siri zakrýt celou obrazovku. Myslel jsem, že je to skvělé. Právě teď, když používáte Siri, zabírá celou obrazovku. Pokud se snažíte někoho textovat při navigaci s otevřenou mapou, musíte mít jeden nebo druhý, ale ne oba. A to samé se spoustou funkcí bylo. Být schopen mít své mapy otevřené při využití jiné funkce se zdají být pěkné. To se mi líbilo.

David Averbach: Moje největší stížnost na CarPlay je spolehlivost. Někdy to nefunguje tak dobře a některé z nich by se mohly týkat aplikací třetích stran. Ale pokud se snažím otevřít podcast, často zjistím, že jsem nakonec skončil s telefonem, protože to prostě nedokáže navigovat.

Donna Clevelandová: To je nepříjemné.

David Averbach: … Spotify neotevře a nepřehraje playlist, který chci občas. A tak doufejme, že to učinili spolehlivějšími, pokud na to upozorní. Ale to je něco, co musíte začít používat, abyste to opravdu zjistili. Ale obecně se to zdálo jako dobrá vlastnost, dobré aktualizace.

Donna Cleveland: S CarPlay musíte mít připojený iPhone, ne?

David Averbach: Novější modely, které nemáte. A to je něco, co musíte udělat, a pokaždé je to doopravdy nepříjemné. A někdy to dok nefunguje. Uděláte to a nezatěžuje. Musíte se ukotvit a znovu zasunout a znovu. To se stává docela velký problém, když se snažíte prostě jít nějaké místo rychle a skončíte nepoužíváte to tolik, jak byste měli. Takže novější modely fungují přes Bluetooth. Nemusíte to vlastně zapojovat. A ty jsou podle mého názoru mnohem hezčí.

Donna Cleveland: Ale oni potřebují iPhone?

David Averbach: Ano.

Donna Cleveland: Není to samostatný rys?

David Averbach: Nemusíte mít iPhone v autě, protože mnoho z nich používá data z vašeho telefonu. Používá Siri z vašeho telefonu. Chcete být schopni poslat textovou zprávu, něco takového.

Donna Cleveland: Správně. To jo. Myslím, že nemůžu myslet na nic, co by nevyžadovalo žádnou z těch věcí.

David Averbach: Pokud jste neměli takový typ iPadu, který měl vlastní data. Můžete s ním použít LTE a tak. Ale to je další –

Donna Clevelandová: Jo. Dobře, cool. watchOS 6 měl několik zajímavých aktualizací. Nic moc průlomového. Věci, na které jsem byla nejvíce vzrušená, byly trendy v činnosti. Takže aplikace Aktivita na vašem Apple Watch, je to jako moje velká stížnost na to, že vám nedává žádný kontext, jaký je teď. To vám řekne, jak to děláte pro daný den, ale opravdu musíte jít do aplikace pro aktivity na vašem iPhone, abyste viděli, jak se hromadí až do předchozích dnů. Dokonce i poté můžete vidět zobrazení kalendáře a kolikrát jste se dostali k cílům přesunu, ale není to opravdu rozčleněné na data, která se dají snadno asimilovat. Aspoň podle mého názoru.

Sarah Kingsburyová: Víš minulou noc ve skutečnosti jsem byl rád, „Kdy je naposledy.“ Protože jsem v poslední době necvičil tak pravidelně. A byl jsem rád, když jsem byl naposledy na pravidelném cvičebním plánu. Procházel jsem a můžete procházet tréninkem a vidět, ale musíte každý měsíc klepnout, abyste viděli cvičení. Nebo můžete procházet celý měsíc a vidět malé zelené tečky. Ale pokusit se přijít na to, co jsem udělal a jak jsem tvrdě pracoval. To vyžadovalo tolik práce. Kdybych to viděl v rychlém rozhovoru (přeslech 00:50:29).

David Averbach: Jo.

Donna Clevelandová: Jo. Někdo má pocit, že moje Apple Watch sbírá všechna tato data o mně už léta, ale nemám žádný způsob, jak to vidět. Tak teď-

Sarah Kingsbury: Dokončil jsem svůj tisíc hladký cíl, jen minulý týden.

David Averbach: Wow. Gratulujeme.

Donna Cleveland: Úžasné.

David Averbach: Měli bychom ti dát párty.

Donna Cleveland: Takže s trendy aktivit vám ukáže vaši celkovou aktivitu za posledních 90 dní. Myslím, že existuje také 60denní pohled nebo něco takového. Nevím přesně, jaká data by vám dala, ale dost, abyste mohli vidět, jak se vaše současná aktivita v poslední den nebo týden hromadí proti uplynulým 90 dnům. A bylo by to připomenutí na základě toho či návrhů způsobů, které byste mohli buď … Pokud jste v sestupném trendu, že byste se mohli obrátit, nebo vědět, jako: „Oh, dělám to úžasný tento týden ve srovnání s Můj průměr. “ Tak jsem si myslel, že by to bylo opravdu pěkné.

David Averbach: Jo. Jen proto, abych zopakoval, co říkáte, snažím se být velmi pilný na tom, abych se přihlásil ke svému tréninku a v poslední době jsem měl stejnou myšlenku. Jsem jako proč? Nikdy nejdu a podívejte se a neexistuje žádný jednoduchý způsob, jak vidět trendy. Tak to bylo, myslela jsem si na opravdu pěkné zlepšení. Další věc, kterou si myslím, že by měla být velká věc, ale já jsem zjistil, že jsem s těžkým nosením je mít Apple Apple Apple samostatné aplikace. Takže nemusíte mít společníka iPhone app a pak máte App Store na Apple Watch, takže si můžete stáhnout přímo. To je docela velká změna. Ale já nepoužívám spoustu aplikací třetích stran a nemyslím si, že budu procházet v App Store na Apple Watch. Je to příliš malé. Co si myslíte?

Sarah Kingsbury: Myslím, že audio knihy jsou velký problém.

David Averbach: Jo, to bylo hezké. Ale to byla jedna … Chci říct, že jsi udělal tento komentář pro podcast, když to oznámili, tak mě to rozzlobilo. Jsem rád, „Proč už nemají audio knihy?“

Sarah Kingsbury: Jo.

Donna Cleveland: Myslím, že to byl pěkný rozdíl. To je o něco méně matoucí, protože jsem zjistil, že je zvláštní, že v podstatě se cítí jako každá aplikace Apple Watch je jen nějaké zvláštní rozšíření aplikace pro iPhone. To moc neudělá. A tak myslím, že skutečnost, že jsou nyní zpracovávány odděleně nebo přinejmenším, může být oddělena. Doufejme, že to bude jen jasnější, co aplikace Apple Watch dělá a já nevím. Cítím, že to bylo jen možná duševně jen být … dívat se přes App Store na mém Apple Watch a vidět, co by to udělalo by mě více lákali vyzkoušet aplikaci třetí strany. Vzhledem k tomu, jak to je, je to obvykle cítí jako něco navíc s pravidelnou aplikaci, která nemá cenu ani snaží.

Donna Cleveland: A některé z toho je, že mnoho aplikací Apple Watch není tak přesvědčivé. Apple postaven v těch, které jsem zjistil, že je nejlepší.

Sarah Kingsbury: Co používám své hodinky pro většinu kromě kontroly počasí a sledování mé činnosti je možná audio věci. Skutečnost, že mají své nové audio API pro streamování audia.

Donna Cleveland: [crosstalk 00:53:21].

Sarah Kingsbury: To znamená, že aplikace třetích stran mohou vytvářet streamované audio aplikace pro váš Apple Watch.

David Averbach: To je to, co to je?

Sarah Kingsbury: Jo.

David Averbach: Dobře. Protože Donna, mám pro tebe dobré a špatné zprávy. Mají aplikaci Spotify.

Donna Clevelandová: Co?

David Averbach: Jo. Vyšlo to jako před šesti měsíci. To je dobrá zpráva. Špatná zpráva je, je to hrozné.

Donna Cleveland: Oh můj bože.

David Averbach: Jo. Nelze stahovat žádné seznamy skladeb. Co je nejdůležitějším rysem, protože to je celá věc, kterou chcete s audio aplikací na Apple Watch stáhnout. Tak, že nemusíte přinést telefon s sebou, když jdete na cvičení. A to vám to nedovolí. Je to v podstatě vypadá a cítí se téměř jako nyní hrající aplikace, víte?

Donna Clevelandová: Jo. To je legrační.

David Averbach: Můžete přepínat písničky a

Donna Cleveland: Myslel jsem, že je to hra, která se teď hraje. –

David Averbach: Jo.

Sarah Kingsbury: Je to jako dálkové ovládání pro aplikaci Spotify na vašem iPhone.

David Averbach: Jo. A má playlisty, ale musíte mít svůj iPhone s sebou.

Donna Cleveland: Takže jít na běh není to řešení.

David Averbach: Ne, to vůbec není. Je to hrozné. Ani to není dobré UI.

Sarah Kingsbury: Jo. Ačkoli to zní, jako by to říkalo streaming audio. Ale možná to bude streamování nezávislé na vašem iPhone.

David Averbach: Myslím, že Spotify je chyba, ne jablka, ale kdo ví.

Sarah Kingsbury: Jo. Sledování cyklu.

Donna Cleveland: Je tu nová aplikace Apple Watch.

Sarah Kingsbury: Co tím myslím, vítejte velmi pozdě.

David Averbach: Vítejte v roce 2012.

Donna Cleveland: Jo, já vím.

Sarah Kingsbury: Opravdu pochybuji o tom, že to bude mít nějaké funkce, které z toho udělají zvláštní.

Donna Clevelandová: Jo. Už mám aplikaci pro sledování plodnosti, se kterou jsem spokojený. A vím, že banda mých kamarádů má … už tam je hrstka těch opravdu dobrých. Ale myslím, že je to něco, co by Apple měl nabídnout. Nevím, proč ji neponechali v aplikaci pro zdraví od začátku.

Sarah Kingsbury: Jo. [crosstalk 00:55:02] Myslím, že jsem o tom četl článek, když vyšel poprvé. Byl jsem rád, „Co to sakra?“

Donna Cleveland: Můžete sledovat většinu náhodných metrik v aplikaci pro zdraví, ale nemůžete sledovat svůj cyklus.

Sarah Kingsbury: Já nevím. Myslím, že se to možná mění, protože Apple Watch je tak populární. Většina uživatelů fitness trackeru jsou ženy. Tak proč by jste produkt, který většina lidí, kteří by mohli mít zájem o to bude potřebovat tuto funkci a vy ji nezahrnete.

Donna Cleveland: Jo, já vím.

Sarah Kingsbury: Takže bychom měli zabalit mluvením o tvOS 13.

Donna Cleveland: Ano.

David Averbach: Udělejme to.

Sarah Kingsbury: Takže jednou velkou novinkou je, že přepracovali domovskou obrazovku Apple TV tak, aby zahrnoval mé nejoblíbenější funkce Netflixu. Co víte, jak otevřete Netflix a jste okamžitě napadeni přívěsem za cokoliv.

David Averbach: A ještě nemáte čas upravit hlasitost. Tak to je na vás opravdu hlasitě.

Sarah Kingsbury: Můžete mít děti, které sedí s vámi a jsou jako: „Tady je to velmi sexy koupil nás ripování násilné show.“ Ukážeme vám přívěs, když jste šestiletý sedí vedle vás.

David Averbach: No a mám pocit, že to, co z toho udělalo zvlášť špatně, je přinejmenším s Netflixem, je to all inclusive předplatné. Takže cokoliv, co vám ukáže náhled, můžete sledovat alespoň. Zde je doslova bombardujeme reklamami na věci, které chcete koupit. Jako filmy a televizní pořady.

Donna Cleveland: Cool funkce.

David Averbach: Ano.

Sarah Kingsbury: Navíc jsem v podstatě přestal používat aplikaci pro zprávy, protože polovina obsahu je, jako byste to nečetli. A je to nepříjemné.

David Averbach: Opravdu? Tak otravné.

Sarah Kingsbury: Jedna věc, kterou jsem velmi spokojená s podporou více uživatelů.

David Averbach: Ano.

Sarah Kingsbury: My jsme to nedostali pro iPad.

David Averbach: Ne. Máme pro HomePod a máme ho pro Apple TV. Tak tady dítě chodí.

Donna Cleveland: Potřebujeme udělat budoucí epizodu aplikace na Apple News + nebo mluvit o tom, že v slyšení s posluchači musí říct o tom.

David Averbach: Jo.

Sarah Kingsbury: Jo. To je opravdu vzrušující. A pak samozřejmě Apple Arcade přichází pro Apple TV, které mají 4K. Myslím, že spousta lidí, kteří se zajímají o hry, bude nadšená, když bude vědět, že bude nyní řadič Xbox a řadiče PlayStation DS4.

Donna Cleveland: Vypadalo to, že jste nadšená.

David Averbach: Víš, že jsem byl, ale myslím, že to bylo podobné, že jsem měl příliš mnoho kofeinu.

Donna Cleveland: A teď se vám líbí: „Kdo se stará?“

David Averbach: Jsem rád, „mám Xbox.“ Jasně proto, že mám Xbox řadič a Xbox bude mít lepší způsob hry než Apple TV. Takže to je jedna z těch věcí, kde jsem si jistý, že bude vybrána skupina lidí, kteří ji opravdu milují, ale z velké části, pokud máte Xbox, budete pravděpodobně hrát na svém Xboxu.

Sarah Kingsbury: Jo. Ale pak jsem tu, kdo je opravdu krutý rodič a já se nestarám o své herní preference a tak-

David Averbach: Ale budeš jim kupovat ovladač Xbox za $ 50 za použití s ​​tvou Apple TV?

Sarah Kingsbury: To je levnější než Xbox.

David Averbach: Jo. Ale pro špatné hry.

Sarah Kingsbury: To jsem řekl. Jsem krutá matka, která se nestará … Nechte své dítě.

David Averbach: Takže jste nadšeni z té funkce?

Sarah Kingsburyová: Vidím, jak ji používám.

David Averbach: Dobře. To jo. Hlavní věc byla multi-uživatel. Který jen k objasnění, umožňuje přepínat účty opravdu rychle a snadno. Tak to je opravdu pěkné. Zejména proto, že je to jako když jdete pronajmout film právě teď na mém Apple TV, musíte znát své heslo iTunes. Který je můj nebo můj Apple ID heslo, což je moje heslo Apple ID pro všechno. Pokud otevřete aplikaci Moje fotografie v počítači, na Apple TV a teď jsem to vypnul. Ale kdybych to neudělala, měli byste přistupovat ke všem mým fotografiím a ke všemu, co je na mě zaměřeno, a místo toho, aby každý člen rodiny měl vlastní.

Sarah Kingsbury: Jo. Musel jsem vypnout heslo pro pronájem filmů, protože jsem nechtěl, aby moje dcera poznala své heslo. Musím být opravdu opatrný ohledně všech fotografií, které nechci, aby to viděla. Chci říct, že neprochází aplikací, pokud vím, ale nechci je na žádné platformě, kterou by mohli vidět jiní lidé, pokud nejde o neškodné fotografie.

David Averbach: Jo.

Sarah Kingsbury: Jo. Vícenásobný uživatel může aktuálně přepínat účty na Apple TV, ale není to jednoduché.

David Averbach: Jo. Byl jsem tím taky zmatený, protože jsem si myslel, že to už dokážeš.

Donna Clevelandová: Jo. Můžete, ale musí být lepší. A právě teď to naštve.

David Averbach: Jo, teď je to špatné, takže by nebylo překvapující, kdyby to bylo lepší.

Donna Cleveland: Je to v pohodě. Dobře, takže naše otázka týdne je, na co jste nejvíc nadšeni nebo co si myslíte o WWDC? Napište nám na [email protected] a dejte nám vědět, co máte říct, nebo se těšíme na jednání od vás. A to zabalí epizodu 112 podcastu iOSApple. Jsem Donna Cleveland, redaktorka a šéfka iOSApple.

David Averbach: Já jsem David Averbach.

Sarah Kingsbury: A já jsem Sarah Kingsburyová.

David Averbach: A pokud jste kolem sebe, budeme mluvit o Mackovi a budeme mluvit o smrti iTunes. Což je v naší skupině na Facebooku velmi kontroverzní.

Donna Clevelandová: Uvidíme se příště. Děkuji všem.

David Averbach: Díky všem.

Sarah Kingsbury: Díky všem.